رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان – برزیل:

ارسلان در رده بندی/دلخانی و کریمی هم حذف شدند

در پایان رقابت های مقدماتی چهار وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان که در شهر سالوادور داباهیا برزیل برگزار شد علی ارسلان به دیدار رده بندی رسید و سایر نمایندگان کشورمان حذف شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،روز دوم و پایانی مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان از ساعت 17:30 به وقت تهران در سالن جودوی پان امریکن شهر سالوادور داباهیا برزیل آغاز شد که در وزن 66 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل فلاویو فره اولر از سوئیس با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید. وی در دور سوم مقابل ادواردو پالنکو از دومینیکن با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت. ارسلان در مرحله نیمه نهایی مقابل احمد کیت سوکوف از روسیه با نتیجه صفر بر ده شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.


در وزن 55 کیلوگرم میثم دلخاتی در دور نخست مقابل لیبور میلهوفسکی از جمهوری چک با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت، اما در دور دوم مقابل مراد ممدواف از آذربایجان با نتیجه ده بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله ابتدا به مصاف مانیش از هند رفت و با نتیجه 2 بر 2 به پیروزی رسید، اما در دیدار بعدی مقابل اسلام جان بهراموف از ازبکستان با نتیجه صفر بر ده مغلوب و به کار خود در رقابت ها پایان داد.


در وزن 84 کیلوگرم مهدی فلاح پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مصطفی محمد از مصر با نتیجه 6 بر 8 شکست خورد. و با توجه به شکست حریف مصری مقابل کشتی گیر ترکیه ای در مرحله یک چهارم نهایی فلاح از دور رقابت ها کنار رفت.


در وزن 120 کیلوگرم حمیدرضا کریمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم برابر سرگی سیمانوف از روسیه با نتیجه صفر بر 4 مغلوب شد و با توجه به حضور حریف روس در دیدار فینال به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله در اولین دیدار مقابل مهار سینگ از هند با نتیجه 3 بر 4 شکست خورد و حذف شد.


نمایندگان کشورمان در 4 وزن نخست به ترتیب صاحب یک مدال طلا و نقره توسط خدری در 50 و حسینی در 96 کیلوگرم شدند و عرفان سعادتی فر و مهدی ابراهیمی در وزن های 60 و 74 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار