اردیبل؛

مشگین شهر به قطب مهم توریسم ورزشی در کشور تبدیل می شود

رئیس انجمن ورزش‌های هوایی کشور گفت: با شناسایی قابلیت های گردشگری و جاذبه های تاریخی شهرستان مشگین شهر و برگزاری جشنواره ملی پاراگلایدرها رفته رفته این شهر به عنوان قطب مهم توریسم ورزشی در کشور شناخته می شود.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ؛ سردار احمد سلیم‌آبادی در جریان بازدید از جشنواره ملی پاراگلایدرها در مشگین‌شهر اظهار داشت: مشگین‌شهر بهترین بستر برای صعود و فرود پرواز خلبانان بوده و برگزاری این جشنواره، منطقه نمونه گردشگری را برای میزبانی کمپ تیم ملی آماده می‌کند تا پل معلق به یک پروژه فراملی تبدیل شود.

وی گفت: تنها عاملی که سبب شناساندن مشگین شهر در سراسر کشور می شود قابلیت های گردشگری و جاذبه های تاریخی این شهر بوده که با افتتاح پل معلق و برگزاری جشنواره ملی پاراگلایدرها حرکت خوبی برای معرفی ظرفیت های کم نظیر آب گرم و مناطق کوهستانی این شهرستان انجام شده و با ادامه این روند این شهر به عنوان قطب مهم توریسم ورزشی در کشور شناخته می شود.

رئیس ورزش های هوایی کشور بیان کرد: هم اکنون در سطح کشور 10 کمیته ورزش های هوایی وجود دارد و در این جشنواره از استان های کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، لرستان، خراسان شمالی، سمنان، زنجان، کرج اردبیل و مشگین شهر حضور دارند که تا روز جمعه اختتامیه این جشنواره سفر خلبان ها به این شهر ادامه دارد.

سلیم آبادی در ادامه گفت: رشته ورزش های هوایی با 23 سال قدمت جزو ورزش های جوان کشور بوده که با محدودیت مربی در این رشته، شاهد استقبال خوبی از سوی جوانان و علاقمندان به این ورزش هستیم که با پیروزی جوانان در مسابقات بین المللی در صدد توسعه این ورزش در سراسر ایران هستیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.