یزد؛

پیام استاندار یزد به دهمین دوره جشنواره ملی فیلم كوتاه، مستند و رضوی یزد

استاندار یزد طی پیامی به دهمین دوره جشنواره ملی فیلم كوتاه، مستند و رضوی یزد تحقق اهداف این جشنواره را تحقق آرمان شهیدان، امام شهیدان و تجلی ارزشهای انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ متن كامل پیام استاندار یزد به شرح ذیل می باشد: 

روندگان طریقت به نیم جو نخرند/ قبای اطلس آنكس كه از هنر عاریست 

هنرها، هدیه خداوندند و طراوت بخش زمین و زمینیان و وقتی حامل اندیشه ها و ارزشها باشند، تیزروترین مركبند و رساترین پیك، و بی شك ساحت دلها و جان ها را تسخیر می كنند و عواطف و احساسات را در می نوردند. هنرها مرز نمی شناسند و تشنه ترین قلوب را درمی یابند و می پرورانند و تعالی می بخشند و هنرمندان عزیزترین سرمایه های یك ملتند كه به وظیفه الهی خود عمل می كنند تا قدر بینند و بر صدر نشینند. 

حالا اگر هنرها و هنرمندان پروانه وار گرد شمع فروزان حضرت شمس الشموس به پرواز درآیند و از آن سرچشمه كرامت و عنایت نور گیرند معلوم است چه شوری آفریده می شود و چه موجهایی از بركت و عزت پدید می آید. زیرا هرچه داریم از خاندان عصمت و طهارت(ع) است و عشق هستی بر محور این 14 نور مقدس می چرخد و بررسی ابعاد وجودی این خاندان، سبك زندگی و توسعه ترویج فرهنگ منور آنان دریایی است كرانه ناپیدا كه جز خیر و خوبی در آن نیست و طبیعی است كه تحقق اهداف این جشنواره ها تحقق آرمان شهیدان، امام شهیدان و تجلی ارزشهای انقلاب اسلامی ماست و تسری فرهنگی است كه مسلمین و مستضعفین گرفتار عالم بدان تشنه اند و مشتاق . 

اینجانب به كلیه هنرمندان و میهمانان ارجمند بویژه فیلمسازان عزیز خیرمقدم گفته و به سهم خود از مجریان دهمین جشنواره ملی فیلم كوتاه مستند و داستانی رضوی بویژه مدیركل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و تشكر می كنم و خداقوت می گویم و هنر همه هنرمندان را ارج می نهم و آرزوی سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون آنان را از خداوند زیبایی ها مسئلت دارم. 

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.