عراقچی در پاسخ به کمیسیون امنیت ملی:

تاکیدی به ارائه برجام به صورت لایحه نداریم/محدودیت‌های تسلیحاتی لازم الاجرا نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: عراقچی به نمایندگانی که به توقف تست‌های موشکی طبق مفاد برجام اشاره کردند پاسخ داد توقف تست‌های موشکی هیچ ارتباطی به برجام ندارد.

"نوذر شفیعی" در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون مباحث مطرح شده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در این جلسه در خصوص جزئیات مفاد برجام با حضور عباس عراقچی بحث و گفت و گو شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: مرکز بحث کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این بود که آیا در برجام خطوط قرمز نظام رعایت شده است یا خیر؟

وی تصریح کرد: برخی نمایندگان نسبت به مفاد برجام نقدهایی داشتند که عراقچی به دفاع از محتوای برجام پرداخت و آن را مطابق با مواضع نظام دانست و گفت که خطوط قرمز در برجام رعایت شده است.

وی در پاسخ به نمایندگانی که به توقف تست‌های موشکی طبق مفاد برجام اشاره کردند اظهار داشت: توقف تست‌های موشکی هیچ ارتباطی به برجام ندارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی به ادامه سخنان عراقچی پرداخت و اذعان داشت: ایشان تاکید کردند که رفع تحریم‌های تسلیحاتی هیچ گاه جزو خطوط قرمز ما نبوده است و محدودیت‌های تسلیحاتی قطعنامه جدید را می‌توانیم اجرا نکنیم چرا که لازم الاجرا نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد : عراقچی درباره تصویب برجام در مجلس گفت که عده‌ای معتقد به ارائه برجام به صورت لایحه به مجلس و سپس تصویب آن هستند اما  وزارت امور خارجه هیچ حساسیتی برای ارائه برجام به مجلس به صورت  لایحه ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار