كارشناسان شاكله ي اصلي امور تعاون و كار محسوب مي شوند

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان چهار محال و بختياري گفت: كارشناسان تشكلات كارگري و كارفرمايي شاكله اصلي امور تعاون و كار محسوب مي شوند و نمايندگان كارگري و شوراي اسلامي كار در سطح كارگاه ها بازوان توانمندي در محيط هاي كارگري هستند.

شيوندي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: كارشناسان تشكلات كارگري و كارفرمايي شاكله اصلي امور تعاون و كار محسوب مي شوند و نمايندگان كارگري و شوراهاي اسلامي كار در سطح كارگاه ها بازوان توانمند ما در محيط هاي كارگري هستند و بايد با تعاملات خوب رابطه اي دوستانه بين كارگر و كارفرما ايجاد كنند.
وي افزود: بايد با وفاق، همدلي و همكاري كه در اين راستا بوجود مي آيد موجبات توليد و بهره وري هرچه بيشتر را در واحد توليدي فراهم كرد تا محيطي آرام و بدون دغدغه براي كارگر و كارفرما بوجود آيد تا در عرصه توليد شاهد موقعيت آنها باشيم.
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان چهارمحال و بختياري خاطرنشان كرد: محيط هاي كارگري استان ما از كيفيت بالايي برخوردار هستند و ما به رابطه صميمي كارگران و كارفرمايان استان مي باليم چرا كه نشانه فرهنگ بالاي كار و تعاون در سطح جامعه كارگري و كارفرمايي استان است.
در ادامه مجيد مهدي زاده سرپرست اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان هشترود از تحقق 78 درصدي تعهد اشتغال دراين شهرستان خبر داد و افزود: براساس همكاري و فعاليت مستمر دستگاه هاي اجرايي در اين شهرستان و همچنين با همكاري و همراهي فرماندنار توانسته ايم از كل تعهد اشتغال شهرستان هشترود مبني بر ايجاد دو هزار و دويست و چهل و دو فرصت شغلي به تحقق ايجاد يك هزار و 736فرصت شغلي به تحقق ايجاد يك هزار و 736فرصت شغلي يعني 78 درصد تعهدات خود نايل شويم.
سرپرست اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان هشترود خاطرنشان كرد: با فعاليت هايي كه تاكنون صورت گرفته و هم چنان نيز ادامه دارد اميدواريم تا پايان سال شاهد تحقق تمامي تعهدات خود باشيم./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار