با تکرار تهدیدهای پیشین؛

تد کروز: روزی که رئیس جمهور شوم توافق فاجعه‌بار ایران را پاره می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن تهدید توصیف کردن ایران برای آمریکا، گفت اگر رئیس جمهور شود، در همان 24 ساعت نخست، توافق هسته‌ای را باطل خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانِ؛ نشریه «واشنگتن اگزمینر» در مطلبی به قلم گابی مورونگیلو نوشت:  تد کروز گفت در همان 24 ساعت اول حضورش در کاخ سفید  برخی کارها را از دستور کار خارج خواهد کرد که توافق هسته ای ایران یکی از آنها خواهد بود.

بر اساس این گزارش، سناتور جمهوریخواه تگزاس روز جمعه در جمع هواداران خود در نمایشگاه ایالت آیووا درباره برنامه نخستین روز کاری خود در کاخ سفید گفت :«اولین کاری که قصد دارم انجام دهم پایان دادن به تک تک اقدامات اجرایی غیرقانونی و مغایر با قانون اساسی است که این رئیس جمهور انجام داده است. رئیس جمهور آمریکا می گوید یک تلفن و یک قلم دارد، اما وقتی شما با خودکار زندگی می کنید با قلم هم می‌میرید. اما قلم من پاک کن هم دارد.»

کروز در بخشی از سخنان خود وعده قبلی خود را برای باطل کردن توافق هسته‌ای دولت باراک اوباما با ایران در همان روز نخست ورودش به کاخ سفید تکرار کرد و گفت: «نخستین کاری که قصد دارم انجام دهم پاره کردن این توافق هسته ای فاجعه بار با ایران است.»

 وی مدعی شد: «بزرگترین تهدید علیه امنیت ملی آمریکا تهدید از جانب ایران هسته ای است.» 

وی همچنین گفت در صورتی که رئیس جمهور آمریکا شود سفارت این کشور در رژیم صهیونیستی را از تل آویو به بیت المقدس منتقل خواهد کرد که به گفته وی «پایتخت همیشگی اسرائیل» خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
عقده داره همیشه همینو میگه
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۶:۳۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
برو به جهنم بابا،الحق که همتون گاوچرونید،بشین سرجات بابا تو که هیچی اون اربابای جنایتکارت هم هیچ غلطی نمیتونید بکنید یک جور ی میشونیمتون سرجاتون که نفهمید از کجا خردید،حالیت شد ؟ یا حالیت ون کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ذوالفقار
۱۶:۰۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
چقدر این جمله اشناست

یاد لحظات قبل از جنگ ایران و عراق افتادم

یاد شهید صیاد و همت بخیر

صیاد و همتی های جدید اگه این مردرییس جمهور بشه به میدان میان ما نگران نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۱۴:۳۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
ما ایرانیان فهیم از تجربیات قبلی استفاده کرده و ازدادن آتو به توجلوگیری میکنیم تا با این کار امنیت منطفه و مخصوصا ایران عزیز خفظ شود تو هم اکر ریئس جمهور شوی
آخرین اخبار