یزد؛

نقشه راه توسعه فرهنگی یزد، الگوی مناسبی برای اجرا در كشور

نقشه توسعه فرهنگی و ايجاد شبكه پودمانی فرهنگی در استان بايددر زمينه مباحث فرهنگی و يافتن راه حل مناسب و اجرايی برای رفع مشكلات در اين عرصه خطير، همه صاحبنظران و دلسوزان به هم انديشی بپردازند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سيد محمد ميرمحمدي  استاندار یزد ضمن تشريح نقشه راه و شبكه پودماني فرهنگي استان گفت: شكل گيري اين شبكه پودماني فرهنگي از مركز استان آغاز و در مراحل بعد، شهرستانها، بخشها، روستاها و محلات را نيز در برمي گيرد. 

وي افزود: هم اكنون اين شبكه پودماني فرهنگي در شهرستانها نيز تشكيل شده و آماده اجراي اين طرح در سطح بخشها هستيم. 

عالي ترين مقام اجرايي استان  يكي از اهداف اجراي اين شبكه پودماني فرهنگي را، احياي نقش آفريني ريش سپيدان و معتمدين محلات و روستاها، بخشها و شهرها در حل و فصل مشكلات اجتماعي و فرهنگي و برقراري ارتباط با جوانان و خانواده ها دانست و تأكيد كرد: بايد بپذيريم كه به دليل شرايط موجود و ايجاد شبكه ها و كانالهاي ارتباطي مختلف و پيشرفت تكنولوژي، جوان امروز تفاوت اساسي با نسل ديروز دارد و همين امر مي طلبد تا با برقراري ارتباط و گفت وگو با جوانان، اعتماد آنان جلب و در جهت حل و فصل مشكلات آنها گام برداشته شود. 
 
ميرمحمدي   با تاکید بر نقش جوانان گفت : اگر جوانان احساس كنند كه به آنها حرمت نهاده مي شود و در مسير جامعه برايشان نقش و جايگاه تعريف شده، بار مسئوليت را به دوش مي كشند و براي سازندگي كشور و جامعه پيشرو خواهند بود. 

انتهای پیام/پ
برچسب ها: نقشه ، فرهنگی ، پودمانی ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.