نقوی‎حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی وضعیت گروه‌های تکفیری منطقه با حضور مسئولان در جلسه کمیسیون امنیت ملی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دستور کار جلسه امروز این دو کمیسیون خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه برجام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دستور کار جلسه امروز کمیسیون اظهار کرد: این جلسه نخستین جلسه کمیسیون ویژه برجام بود و در آن ابتدا هیئت رئیسه کمیسیون انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره زمان و مکان تشکیل جلسات کمیسیون صحبت شد، افزود: قرار بر این شد که جلسات دیگر این کمیسیون در سالن کنفرانس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار شود و جدول زمانی برای تشکیل جلسات تا آخر پایان شهریور تدوین شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جلسه بعدی کمیسیون روز سه‌شنبه ساعت 6 تا 8 صبح با اعضای هیئت رئیسه تشکیل جلسه دهد، تصریح کرد: بعد از ظهر روز سه‌شنبه نیز قرار شد کمیسیون تشکیل جلسه دهد.

وی همچنین درباره دستور کار جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این کمیسیون آخرین وضعیت گروه های تکفیری، سلفی و تروریستی در منطقه با حضور مسئولان امنیتی ذی‌ربط بررسی شد و گزارش مفصلی از وضعیت این گروه ها در کشورهای همسایه ارائه شد.

نقوی حسینی با اشاره به جمع بندی جلسه ادامه داد: برخلاف اینکه گروه های تروریسیتی و سلفی با هدف تهدید برای ایران پرورش یافته بودند اما به دلیل اشراف امنیتی، اطلاعاتی و تسلط کامل نظامی و انتظامی که ما نسبت به امنیت کشور خود داریم تاکنون در اقدامات خود علیه امنیت ملی کشورمان ناکام مانده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار