تحولات مناطق شهرداری تهران را اینجا بخوانید

از توزیع حواله نان بین نیازمندان منطقه 11 تا سناریو ساز شدن تاکسی‌های پایتخت را در این گزارش بخوانید.

*نصب دو آسانسور در پله سوم خیابان ولیعصر (عج)

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 از احداث آسانسور در پله سوم خیابان ولیعصر با صرف 500 میلیون تومان اعتبار خبر داد.

رامین حسینی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به منظور سهولت در تردد شهروندان بهره برداری از دو آسانسور در پله سوم خیابان ولیعصر تا دو ماه آینده به صورت پایلوت انجام و در صورت موفقیت آمیز بودن طرح و رضایت شهروندان نسبت به سایر پله‌های دیگر این خیابان اقدام خواهد شد.

وی اضافه کرد: هفت پله در خیابان ولیعصر وجود دارد که رابط  خیابان یوسف آباد بوده و تا کنون پله چهارم و ششم این خیابان نیز باز سازی شده است.

حسینی نژاد گفت: این پروژه هم اکنون در مرحله اسکلت سازی بوده و در حدود 500 میلیون تومان اعتبار صرف ساخت آن می‌شود.


*توزیع حواله نان بین نیازمندان منطقه 11

مشاور شهردار منطقه 11 گفت: با همکاری یک بنیاد خیریه حواله نان در میان نیازمندان منطقه توزیع شد.

فاطمه تنهایی مشاور شهردار منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:به منظور کاهش فقر در سطح جامعه و با هدف ایجاد حلقه واسط بین شهروندان و نیازمندان ، طرح تامین نان نیازمندان با همکاری یک بنیاد خیریه در محله‌های مرکزی انجام می‌شود.

تنهایی تصریح کرد: نیازمندان با داشتن حواله های نان می‌توانند به ازای هر حواله 4 قرص نان لواش یا 2 قرص نان تافتون تهیه کنند.


*تاکسی‌های پایتخت سناریو ساز می‌شوند

به منظور تصویر سازی پیام‌های ترافیکی پروژه خط سفید، تاکسی‌های منطقه 14 با همکاری خانه شهریاران جوان در کمپین تبلیغاتی، سناریو سازی می‌کنند.

محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 13 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تصویر سازی پیام‌های ترافیکی پروژه خط سفید اظهار کرد: پیرو ارتقا فرهنگ ترافیکی و نظم و انضباط در عبور و مرور خودروها و عابران پیاده کمپینی در راستای تصویر سازی پروژه خط سفید راه اندازی و در منطقه 14 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معاون حمل و نقل و ترافیک، اتوبوس رانی، تاکسی رانی و خانه شهریاران جوان در این کمپین حضور فعال دارند گفت: در فاز اول این کمپین، 1 دستگاه اتوبوس،60 دستگاه تاکسی به همراه گروهی از اعضای خانه شهریاران جوان و با همکاری عکاسان و تصویر برداران اقدام به سناریو سازی می‌کنند.

خردمند تصریح کرد: در این فاز چند سناریو تولید و به پیام‌های فرهنگی و ترافیکی تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار