دریابان شمخانی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

درخواست برگزاری هیچ رزمایشی به دبیرخانه شورای امنیت ملی ارسال نشده است

دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره وصول درخواست برگزاری رزمایش‌ها به دبیرخانه شورای امنیت ملی گفت: درخواست برگزاری هیچ رزمایشی به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارسال نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیردریابان علی شمخانی در حاشیه همایش اقتدار ملی؛ دولت ملت، همدلی و همزبانی" در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره وصول درخواست برگزاری رزمایش‌ها به دبیرخانه شورای امنیت ملی گفت: هیچ رزمایشی به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارسال نشده است.

وی ادامه داد: 37 سال است که قدرت‌ها به طرق گوناگون از استحاله تا تحمیل جنگ به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و اصول و ارزش‌های آن بودند که البته در این پروسه نتوانستند هیچ اقدامی را صورت دهند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که دیده‌بان دارد و تجربیات خود را به فراموشی نمی‌سپارد موفق بوده و هست چرا که این تجربیات رایگان به دست نیامده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به هشدار صریح مقام معظم رهبری به کارگزاران نظام درباره حوزه‌های احتمالی نفوذ دشمن در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفت: ما باید در چارچوب اقتدار ملی گام برداریم چرا که در این زمینه رسالت داریم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز در جهان اسلام مدل تکفیری‌هایی شکل گرفته که آموزه‌های دینی درباره جهاد را تحریف می‌کنند که قطعا مبارزه با این تحریف، هوشیاری بیشتر و فعالیت‌ گسترده‌تر ملت‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۱:۴۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
ما باید با رزمایشهامون اقتدارمون رو نشون بدیم،آنقدر روز به روز قویتر بشیم که اسرائیل وآمریکا و سگان وحشی منطقه ای آنها بفهمند نمیتونن جلو ی ما قد علم کنن واز ترس ما برن دنبال سوراخ موش بگردن
آخرین اخبار