فیلم پیام تسلیت کای گرین به مناسبت در گذشت بیت اله عباسپور

کاری گرین قهرمان مستر المپیا در یک پیام تصویری در گذشت بیت اله عباسپور قهرمان بدنسازی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کای گرین در یک پیام ویدیوئی درگذشت بیت اله عباسپور را تسلیت گفت.

"کوچ کردن از این کالبد جسمانی به معنای حضور در محضر خداست و من اعتقاد دارم که در این نقطه هیچ درد و رنجی نخواهد بود و انسان به آرامش خواهد رسید"

نام و نام خانوادگی: کای گرین

تاریخ تولد: 12 جولای سال 1975

محل تولد: بروکلین – نیویورک

وزن فصل رقابت: 124 – 127 کیلوگرم

وزن فصل خارج از رقابت: 140 – 142 کیلوگرم

دریافت کارت حرفه ای: سال 2005

بهترین پیروزی: قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2010

کای گرین در 12 جولای سال 1975 در شهر بروکلین نیویورک متولد شد. کای طبق نامه ای که در سایت شخصیش منتشر کرده بود،دوران کودکی اش را دوران بسیار بدی بوده است. کای در سن 6سالگی پدر و مادر خود را از دست داد. او تمامی دوران نوجوانی خود را در پرورشگاه ها گذرانده است.مشوق اصلی کای برای شروع ورزش بدنسازی معلم زبان انگلیسی او بود. بعد از کسب تعدادی قهرمانی در مسابقات نوجوانان، تصمیم گرفت تمرینات خود را به صورت جدی در باشگاه خیابان پنجم بروکلین آغاز کند. کای تمرکز خود را برای تبدیل شدن به یک بدنساز حرفه ای معطوف کرد، به منظور رسیدن به چنین جایگاهی او میبایست ابتدا مسابقات آماتوری را با قهرمانی پشت سر می گذاشت. او در مسابقه National Physique Committee با هدف راه یافتن به مسابقات فدراسیون جهانی بدنسازی شرکت کرد. او در مسابقات NPC نیز موفق بود. با وجود اینکه در مسابقات 1999 Team Universe به مقام قهرمانی رسید، اما ناامید شد و به مدت 5 سال از مسابقات مختلف کناره گیری کرد. تا اینکه در مسابقه سال Team 2004 Universe با بازگشت دوباره و کسب مقام قهرمانی مفتخر به دریافت کارت حرفه شد و از آن پس به جمع حرفه ای ها پیوست.

کای گرین به مقام قهرمانی مستر المپا معتبر ترین مستبقات جهان نیز دست یافته است و البته بیت اله عباسپور نیز در این مسابقات دارای عناوین متفاوتی است و قرار بود تا جند روز آینده در این مسابقات شرکت کند و جواز حضور در این رقابتها را نیز به دست آورده بود.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار