ترافیک در محورهای مازندران به علت بارندگی نیمه سنگین است

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تراکم ترافیکی در محورهای هراز ، کندوان و سوادکوه به سمت استان به علت بارندگی نیمه سنگین است.

ترافیک در محورهای مازندران به علت بارندگی نیمه سنگین استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانسرهنگ جعفر محمد نژاد رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به دلیل بارندگی، سطح جاده ها در تمام این محورها لغزنده است و وضعیت در گردنه گدوک در محور سوادکوه نیز مه آلود گزارش شده که لازم است رانندگان با احتیاط بیشتر رانندگی کنند. 

محور هراز 

وی با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محور هراز گفت : در این محور تردد هر نوع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است. 

وی افزود : بارندگی اکنون در این محور ادامه دارد و به همین دلیل نیز ترافیک در آن نیمه سنگین است.

کندوان 

محمدنژاد به محدودیت های ترافیکی محور کندوان اشاره کرد و بیان داشت: تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت دراین مسیر ارتباطی طی امروز و فردا و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه هفتم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد نیز ممنوع است .
وی افزود : همچنین با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17و30دقیقه روز جمعه تا ساعت2بامداد روز شنبه از15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.


مازندران بیش از 10 هزارو 700کیلومتر راه اصل و فرعی دارد و بر اساس گزارش هواشناسی در حال حاضر آسمان تمامی نقاط استان مازندران نیمه ابری همراه بارندگی است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار