سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

جزییات تصادف خونین 12 خودرو در بزرگراه یاسینی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد 12 دستگاه خودرو در بزرگراه یاسینی و 3 مجروح در این حادثه خبر داد.

جزییات تصادف خونین 12 دستگاه خودرو در بزرگراه یاسینیجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 19:07 شب گذشته برخورد چند دستگاه خودرو در جنوب به شمال بزرگراه یاسینی، بعد از پل خاقانی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی از دو لاین مختلف به محل حادثه اعزام شدند که ترافیک سنگینی نیز ایجاد شده بود.

وی افزود: با حضور ماموران مشاهده شد 12 دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه تریلر کشنده، 4 دستگاه پراید، یک دستگاه نیسان ، یک دستگاه سمند،یک دستگاه پرشیا، یک دستگاه چری با یکدیگر برخورد کرند.

ملکی در ادامه بیان داشت: تعدادی از سرنشیان خودرو ها آسیب های سطحی دیده بودند که در محل درمان شدند اما 3 سرنشین خودروها شامل یک زن و دو مرد که در داخل کابین خودرو محبوس بودند توسط مامورا آتش نشانی خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: آتش نشانان خودروها را به حاشیه امن انتقال دادند و با بازکشت ترافیک به حالت عادی عملیات خود را در ساعت 19:32 به پایان بردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آتش نشانی ، تصادف ، مجروح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
چقدر جزئیات کاملی ارائه دادید متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
یکی از ماشین ها مگان هست که...
آخرین اخبار