مسکن اجتماعی در پیچ و خم دو وزارتخانه

عضو کمیسیون عمران مجلس از واگذار نکردن زمین برای ساخت مسکن اجتماعی خبر داد و گفت: این طرح در پیچ و خم دو وزارتخانه راه و تعاون باقی مانده است.

علیرضا خسروی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه مسکن اجتماعی طرحی بود که وزارت راه و شهرسازی برای دهک‌های فقیر جامعه در نظر گرفته بود، گفت: این طرح در ابتدا توسط وزارت راه و شهرسازی برای دهک‌های ضعیف جامعه در نظر گرفته شده بود ولی تا به امروز هنوز در حد یک ایده باقی مانده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر طرح مسکن اجتماعی در قالب یک اقدام مشترک و با همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی پایه‌ریزی شده است.

خسروی تصریح کرد: طبق تجربیات گذشته وزارت راه و شهرسازی و یا وزارت تعاون خود دارای مشکلات بسیاری هستند و حال که این طرح به این دو وزارتخانه واگذار شده امکان اجرایی شدن آن بسیار کمتر شده و بر مشکلات آنها افزوده شده است.

عضو کمیسیون عمران توضیح داد: این طرح همچنان در حد ایده باقی مانده است و هنوز اجرایی نشده به طوری که به سازمان‌های مربوطه زمین و یا تسهیلاتی برای اجرایی شدن آنها ارائه نشده است.

خسروی به مطرح بودن استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس اشاره کرد و گفت: تعداد امضاکنندگان استیضاح 15 نفر است و با این تعداد امضا می‌توان آخوندی را به مجلس برای پاسخگویی به سوالات فرا خواند.

وی یادآور شد: هنوز زمانی برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی مشخص نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۱:۰۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
بدانیم اسامی مسکن مهرویامسکن اجتماعی فقط یک نام است مهم این است که خانه کالای مصرفی شود
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۱:۰۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
درکشور موفق خانه و مغازه کالای مصرفی است
Iran (Islamic Republic of)
مجيد
۱۰:۵۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
اگه از اول همون مسكن مهرو بدون بهونه گيري و اشكال تراشي به ثمر مي رسوند حالا ديگه استيضاح نمي شد. مگه مسكن اجتماعي چه فرقي با مسكن مهر داشت.؟
Iran (Islamic Republic of)
عنبرستانی
۰۸:۵۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
خیلی از این افراد تمام سرمایه زندگیشان را در همین مسکن مهر گذاشته اند به امید خانه دار شدن. جالب اینکه بعضا چند ماه است که اقساط وام را هم پرداخت کرده اند.در همین مسکن مهر پردیس.
آخرین اخبار