ترکان: تخصص‌گرایی به دنبال اجرای سامانه اشتغال در کیش

دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی گفت: با توجه به اهمیت سطح کیفیت خدمات و کالاهای تولیدی در جزیره کیش اجرای این سامانه بتواند به ارتقای حرفه گرایی در جزیره کیش کمک خواهد کرد.

اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی و مشاور اقتصادی ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص سامانه هوشمند اشتغال در منطقه آزاد کیش گفت:سامانه بر حسب کارفرمایان و متولیان اشتغال طبقه بندی شده و کسانی که متولی اشتغال هستند پس از ثبت اطلاعات پرسنلی و یک مرحله کنترل، مجوز اشتغال میگیرند.

وی در ادامه اظهار داشت:کارفرمایان در صورت استفاده از این سامانه می توانند به سوابق کاری کارگران و کارمندان خود دسترسی داشته باشند که این امر به هویت حرفه ای افراد شاغل و تخصص گرایی کارفرمایان کمک می کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد افزود:با توجه به اهمیت سطح کیفیت خدمات و کالاهای تولیدی در این منطقه امیدواریم اجرای این سامانه بتواند به اصلاح بافت و ارتقای حرفه گرایی در جزیره کیش کمک کند.

ترکان در پاسخ به ارزیابی عملکرد دولت در دو سال گذشته گفت: از دید یک شهروند دولت گامی موثر در جهت رفع مشکلات بین المللی همراه با حفظ حقوق هسته ای ایران در کنار حفظ عزت و سربلندی کشورمان برداشته که من یک هم وطن ایرانی از هئیت دولت در این زمینه قدردانی می کنم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
ممنوعیت استخدام و دعوت به کار بازنشستگان در نظام مهندسی یعنی اشتغال زایی برای جوانان یعنی تخصص گرایی
آخرین اخبار