از پشت پرده منافقان تا روایت دیدار مجمع جهانی اهل بیت با مقام معظم رهبری

شبکه مستند سیما آثار متعددی از جمله «دنیا در جنگ» با موضوع جنگ جهانی دوم، «یک روز یک وزیر»، و پشت پرده ماهیت سازمان مجاهدین خلق در «سیانورهای فاسد شده» را برای پخش در نظر گرفته است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، شبکه مستند سیما در روز شنبه هفتم شهریور آثار متعددی از جمله «دنیا در جنگ» با موضوع جنگ جهانی دوم، «یک روز یک وزیر» به مناسبت هفته دولت، «روایت دیدار» مجمع جهانی اهل بیت با مقام معظم رهبری،  و پشت پرده ماهیت سازمان مجاهدین خلق در «سیانورهای فاسد شده» را برای پخش در نظر گرفته است.

شنبه هفتم شهریور ساعت 16 قسمت سوم از مجموعه «اسرار تمدن های باستان» روی آنتن می رود.

این مجموعه به پنج تمدن بزرگ چین، مصر، یونان، اینکا و هندوستان می‌پردازد و مخاطب در آن با بهترین دانشمندان باستان شناسی همراه می شود تا پرده از راز این سازه های عظیم باستانی بردارد.

پخش قسمت دوم «ایرانگرد»
قسمت دوم مجموعه «ایرانگرد» فردا ساعت 18 روی آنتن می رود. این مجموعه دیدنی با کارگردانی، تهیه کنندگی و روایت جواد قارایی تولید شده است.

تصاویر چشم نواز از ایران، به ویژه مناطقی کمتر دیده شده به همراه توصیه هایی بسیار خوب برای طبیعت گردی از بخش های این برنامه است.

«ایرانگرد» به مدت 50 دقیقه ساعت 18 شنبه هفتم شهریور روی آنتن شبکه مستند می رود.

تصاویری پرهیجان از جنگ جهانی در «دنیا در جنگ»
قسمت 21 «دنیا در جنگ» ساعت 17 در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته و به گفتگو با بسیاری از فرماندهان و سران ارتش های متفقین و متحدین می پردازد.

مخاطبان در این مستند می توانند تصاویر پرهیجانی از نبردها، عملیات های گسترده و درگیری های سرنوشت ساز جنگ جهانی دوم مشاهده کنند.

قسمت هشتم مستند «یک روز یک وزیر» ساعت 20:30 روز شنبه روی آنتن می رود. به مناسبت هفته دولت شبکه مستند در هر قسمت از این مستند سراغ یک روز کاری یکی از اعضای کابینه دولت یازدهم می رود.

«روایت دیدار» مجمع جهانی اهل بیت با مقام معظم رهبری
ساعت 21 شبکه مستند «روایت دیدار» را برای پخش در نظر گرفته که در این قسمت به حواشی دیدار اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و مجمع جهانی اهل بیت با مقام معظم رهبری اختصاص دارد.

این مستند 31 دقیقه ای شنبه هفتم شهریور ماه ساعت 21 و بازپخش آن ساعت 12 روز یکشنبه هشتم شهریور و ساعت  14:30 دوشنبه نهم شهریور روی آنتن می رود. 

قسمت هفتم «هزار فامیل» نیز ساعت 21:30 در جدول پخش قرار گرفته است. این مجموعه به تهیه‌کنندگی عبدالحمید ارجمند به زندگی رضا شاه از تولد تا مرگ و حاشیه‌های زندگی او و نزدیکانش به ویژه اشرف پهلوی و فرزندان شاه پرداخته است.

پشت پرده ماهیت سازمان مجاهدین خلق
مجموعه پرطرفدار «استارت» ساعت 22 روی آنتن می رود و «سیانورهای فاسد شده» نیز آخرین مستندی است که در روز شنبه آماده پخش شده است.

این مستند به مصاحبه با برخی اعضای سابق کادر سیاسی منافقان برای نشان دادن ماهیت سازمان مجاهدین خلق می پردازد. همچنین جنایات گروهک منافقان و ترور غیرنظامیان و مردم عادی را فاش و به جنایات یا ترورهای کوری که در میان افراد قشر متوسط جامعه صورت می پذیرفت، اشاره می کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فضلی
۱۶:۱۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
با تشکر از شما . خواهشمندم مستند ایرانگرد 2 را به طور کامل پخش نمایید . این مجموعه بی نظیر بود و بهترین برنامه ایرانی بود که تا حالا دیدم. واقعا" ممنونم.
Iran (Islamic Republic of)
سلدوز
۱۲:۰۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
مستند ایرانگرد خیلی عالیه مخصوصا بیان بی شیله وپیله مجریش
آخرین اخبار