قم؛

شکست تیم یاسین پیشرو در برابر تیم مقاومت البرز

غیاثی سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: ۲ گل نیمه نخست مقاومت شیراز تیم ما را از هم پاشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان غیاثی سرمربی فوتسال پس از شکست تیمش در برابر مقاومت البرز بیان کرد: پس از پیروزی بر حفاری این احساس خطرمی‌کردیم که ممکن است در بازی مقاومت حریف را دست کم بگیریم و درنتیجه همین اتفاق برای تیم ما افتاد. 

وی بیان کرد: هم در تمرینات اخیر و هم در جلساتی که با بازیکنان یاسین پیشرو داشتیم به بازیکنان تاکید کرده بودیم به هیچ عنوان تیم مقاومت را دست کم نگیرند. 

وی افزود: 2 گل نیمه نخست شیرازه تیم ما را از هم پاشید و بد‌ترین نوع بازی تیم حریف، بدین شکل  بود که تیم در مقابل دروازه خود جمع شود و بخواهد روی ضد حملات و اشتباهات تیم حریف گلزنی کند و30 دقیقه این بازی نیز به همین منوال سپری شد.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو تصریح کرد: ما بازیکنانی داریم که توانایی خلق موقعیت را دارند و امروز در شرایطی گل‌های زیادی دریافت کردیم که حریف روی اشتباه ما در آرایش پاورپلی چند گل از راه دور و دروازه خالی وارد دروازه تیم ما کرد.

  در پایان غیاثی خاطرنشان کرد: در این بازی چند توپ به تیرک دروازه حریف زدیم و در چند موقعیت در نزدیک دروازه موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم البته فوتسال همین مسائل را دارد و گاهی چنین شرایطی پیش می‌آید.

انتهای پیام/گ  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.