بخشنامه «بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان بدون سنوات ارفاقی» ابلاغ شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از ارسال بخشنامه بازنشستگی پیش‌ از موعد فرهنگیان بدون سنوات ارفاقی، به سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه گردهمایی  معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی  استان‌های کشور که در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگیان مرد با 25 سال سابقه کار و فرهنگیان زن با 20 سال سابقه کار و در صورت موافقت مدیران ادارات مربوطه و تأیید اداره کل امور اداری و تشکیلات، می‌توانند بازنشسته شوند.

بطحایی در مورد شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان گفت: بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان نباید موجب اخلال در امر آموزش دانش‌آموزان و افزایش ساعات حق‌التدریس در سال تحصیلی آینده شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: فرهنگیانی که به تأیید کمیسیون پزشکی قادر به ادامه خدمت نباشند، می‌توانند درخواست خود را به اداره محل خدمت مربوطه ارائه کنند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
سلام.تکلیف کسانیکه شهریور94اسامیشون برا بازنشستگی پیش از موعد از طرف ادارات کل به وزارت رفته هنوز مشخص نیست.لطفا پیگیری فرمایید
Spain
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
فقط بازنشست میکنن ،بشین تا پاداشش را هم بدن!!!!
Netherlands
فرهنگی
۲۳:۳۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
قانون ثابتی درخصوص بازنشستگان پیش از موعود فرهنگیان حاکم نیست .گاه سنوات ارفاقی را میدهند گاه نمی دهند.قدیما برای جانبازان سه سال ارفاق سنواتی میدادند ولی چند سال است آنرا هم حذف کرده اند هر کسی سرکار میاد با سلیقه شخصی خود مدیریت وریاست میکند نه با قانون ودستورالعمل!!!
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۲۱:۳۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
باسلام
بسم الله الرحمن الرحیم
"وجعلنا من الماء کل شیء حی" و همانا از آب هر شیء زنده خلق نمودیم.
صدق الله العلی العظیم.
آب زنده ترین و پویاترین موجود روی زمین است که هر موجود زنده از آن خلق شده. این آب با همه ی این پویایی،وقتی راه ورود و راه خروج بر آن بسته شود(یعنی حالت دوران از آن گرفته شود.) بعد از مدتی کوتاه فاسد خواهد شد!!! و به جای احیاء باعث مرگ می شود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
سلام ورودی های ٩۳فرهنگیان رو کی میخوان استخدام کنن؟ لطفاپیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد اقايي
۱۴:۵۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
سلام .25 ماه بازنشست اموزش و پرورش شدم يه معلم ابتدايي سادم ولي پاداشم رو هنوز ندادن .وجز حرف چيزي نشنيديم
آخرین اخبار