زیلا: تنها یک صندلی، سهمیه پارالمپیک را از ما گرفت

دبیر کمیته جانبازان و معلولان فدراسیون قایقرانی گفت: اسلام جاهدی به علت جا گذاشتن صندلی مخصوصش‌ در هواپیما نتوانست در مسابقات کسب سهمیه کند.

قربان زیلا در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: اسلام جاهدی به علت جاماندن صندلی مخصوصش در هواپیما مجبور شد که با قایق دیگری به رقابت در کسب سهمیه پارالمپیک بپردازد به همین علت نتوانست کسب سهمیه کند.

وی افزود: از ورزشکارانم راضی هستم نادر عیوضی و اسلام جاهدی که نتوانستند کسب سهمیه کنند مجدد تمرینات خود را آغاز می‌کنند تا برای سال آینده در مسابقات کسب سهمیه شرکت کنند.

زیلا در ادامه تصریح کرد: تیم معلولان از هفته آتی وارد اردو می‌شوند تا خود را آماده شرکت در مسابقات کسب سهمیه کشور اندونزی سال آینده کنند و شهلا بهروزی‌ را در هم که جزو شش نفر برتر دنیا شد و یکی از سهمیه‌های مسابقات پار المپیک سال 2016 را به خود اختصاص داد دیگر احتیاجی به حضور در مسابقات ندارد.

 وی در خصوص کسب سهمیه سال آینده پار المپیک معلولان خاطر نشان کرد: سال آینده در شهر دنسبورگ‌ آلمان 4 پاروزن‌  دیگر حق کسب سهمیه دارند که از تیم ما دیگر احتیاجی به حضور بانوان نیست اما در بخش آقایان تیم با تمرینات مجدد باید خود را آماده حضور کند .

دبیر کمیته جانبازان و معلولان فدراسیون قایقر‌انی در خصوص ادامه اردوها تاکید کرد: تمر‌یناتمان را در ورزشگاه آزادی شروع خواهیم کرد اما مسابقه داخلی یا اردوی برون مرزی برای تیم معلولین فعلا در برنامه کاری نداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار