دیدگاه وزارت‌خارجه درباره سفر اعضای"کمیته ناظر بر عملکرد سفارتخانه‌ها"

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: تاکنون در رابطه با سفر اعضای کمیته ناظر بر عملکرد سفارتخانه‌ها، جلسات خوبی با وزارت خارجه داشته‌ایم.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودر‌آهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سفر اعضای کمیته ناظر بر سفارتخانه‌ها همچنان پیگیری می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر پیگیر صدور مجوز سفر اعضای کمیته ناظر بر عملکرد سفارتخانه‌ها از سوی هیئت رئیسه مجلس هستیم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در ادامه متذکر شد: همچنین در رابطه با سفر نمایندگان ناظر بر عملکرد سفارتخانه‌ها تا به حال جلساتی خوبی با وزارت امور خارجه داشته‌ایم.

پورمختار در پایان تصریح کرد: در حال حاضر وزارت امور خارجه نظر مثبتی درباره رسیدگی مجلس مبنی بر عملکرد سفارتخانه‌های ایران در سایر کشورها دارد.

لازم به ذکر است ؛ چندی است بررسی فعالیت سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به دلیل برخی گزارش‌ها و شکایات مردمی در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین پورمختار پش تر عنوان کرده بود؛ سفارت‌خانه‌های ایران در برخی کشورها آنطور که شایسته است، فعال نیستند و اگر آگاهانه، هوشمندانه و فعالانه عمل کنند، بسیاری از مشکلات کشور در حوزه‌ اقتصادی و بین‌المللی قابل حل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار