تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه

بزرگترین و برترین کارخانه ها و شرکت های صنعتی داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان در بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه (پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت تهران) گردهم می آیند و نوین ترین تولیدات خود را از 13 تا 16 مهرماه در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت؛ در این نمایشگاه تا کنون حضور 450 شرکت داخلی و بیش از 200 شرکت از 19 کشور خارجی قطعی شده است و پیش بینی می شود در روزهای آینده تعداد شرکت های خارجی به بیش از 250 شرکت افزایش یابد .

پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت امسال با استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده است، بطوری که تاکنون در بخش داخلی 25 درصد و در بخش خارجی بیش از 30 درصد نسبت به سال گذشته، افزایش صورت گرفته است.

ايتاليا، فرانسه، اتريش، ترکیه، کره جنوبی ، ژاپن ، تایوان ، هندوستان ، انگلستان ، سوئد، روماني، استراليا، آلمان، اسپانيا، روسیه، چین، امارات متحده عربي، لهستان و هلند برخی از کشوهائی هستند که در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت تهران حضور و مشارکت دارند.

اهمیت پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت تهران موجب شده است که تعداد زیادی از کشورهای خارجی از جمله چين، آلمان، تركيه، كره جنوبی، ژاپن، تايوان، هندوستان و انگلستان بصورت پاویونی در آن حضور یابند.

قرار است در طول برگزاری این نمایشگاه چندین هیئت تجاری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از نمایشگاه با شرکت های ایرانی وراد مذاکرات صنعتی و اقتصادی شوند که تاکنون حضور هيئت تجاري از كشور آلمان متشكل از 200 نفر توليدكننده و صنعتگر، يك هيئت تجاري از كشور تركيه، هيئتي از تايوان و يك هيئت از روسيه قطعی شده است.

برگزاري سه همايش با حضور مسئولان، صنعتگران، استادان دانشگاهها و پژوهشگران و همچنین برگزاری چندین كارگاه آموزشي مرتبط با موضوع نمايشگاه (صنعت) از دیگر برنامه های جانبی پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت تهران است.

پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت تهران در فضائی بالغ بر 22 هزار متر مربع(صرفا فضای مفید نمایشگاهی) و در سالن های: 40 - 41 - 38 - 38A - 3531A -  – 31B – 6 – 7 – 27 و فضاي باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت تهران انواع تجهيزات صنعتي و كارگاهي، خطوط تولید صنایع بزرگ وکوچک، ابزار آلات خطوط توليد، صنايع پيشرفته، اتوماسيون صنعتي، خدمات فني، مهندسي و مشاوره اي، سرمايه گذاري صنعتي، فروش و خدمات پس از فروش و ساير صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد.

پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت تهران از13تا 16 مهرماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار