کریس کریستی: اوباما با توافق ایران در آمریکا تفرقه انداخته است

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با اشاره به توافق هسته‌ای گفت اقدامات رئیس جمهور این کشور موجب تفرقه در آمریکا شده است.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریس کریستی، فرماندار جمهوریخواه ایالت نیوجرسی و یکی از نامزدهای این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، گفت رهبری، باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور، موجب تفرقه در آمریکا شده است. 

کریستی در گفتگو با شبکه سی ان بی سی گفت :«می دانید چرا آمریکا دچار تفرقه شده است؟ چون ما یک رئیس جمهور تفرقه انداز داریم که فکر می کند همیشه و بدون استثنا حق با اوست. نگاهی به این توافق هسته ای ایران بیندازید. این یکی از بدترین  چیزهایی است که یک رئیس جمهور می تواند بر کشور تحمیل کند. او به توافق های محرمانه ای دست یافته است که به هیچ کس درباره آن چیزی نمی گوید، نه به مردم و نه به کنگره آمریکا. »

فرماندار نیوجرسی در واکنش به این مطلب مجری سی ان بی سی که گفت اکثریت مردم آمریکا با توافق هسته ای ایران مخالف هستند، اعلام کرد:«علتش این است که مردم آمریکا از عقل سلیم خود پیروی می کنند.»

کریستی همچنین گفت رهبران یهودیان در نیوجرسی که به آنها گفتگو کرده است می گویند این توافق اشتباه است و کنگره باید آن را رد کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار