رمزگشایی از سخنان "دریادار فدوی" در دانشگاه امام حسین (ع)

انهدام ناو یک میلیارد دلاری "ساموئل بی رابرتز" + تصاویر

ناو یک میلیارد دلاری "ساموئل بی رابرتز" در حالی منهدم شد که ایالات متحده هیچگاه فکر آن را نیز نمی‌کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی دریایی سپاه پاسداران از دهه 60 تاکنون رشادت‌های بسیاری را برای دفاع از کیان میهن انجام داده و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.


نیروی دریایی سپاه با اقدامات خود باعث شده تا ناوگان نظامی ایالات متحده آمریکا حد خود را بشناسد و حضور خود را در منطقه غرب آسیا را با احتیاط انجام دهد.


**دریادار "علی فدوی": ما ناو یک میلیارد دلاری آمریکا را با 7 هزار تومان از بین بردیم

اخیرا دریادار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: ما ناو یک میلیارد دلاری آمریکا را با 7 هزار تومان از بین بردیم.


البته این ناو جنگی که در خلیج‌فارس مشغول گشت‌زنی بوده فکر نمی‌کرد به شکار نیروی دریایی سپاه بیفتد و شناور پاسداران انقلاب با حداقل امکانات خسارات قابل توجهی به آن وارد کرد.


دریادار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه در این باره عنوان داشت: ناو یک میلیارد دلاری "ساموئل بی رابرتز" آمریکا با عملیات سه فروند شناور نیروی دریایی سپاه که مجموعا 10 تا 12 پرسنل داشتند؛ منهدم شد و این در طول تاریخ آمریکا بی‌سابقه بود.




انهدام ناو یک میلیارد دلاری


انهدام ناو یک میلیارد دلاری





وی تأکید کرد: انگلیس هم در دوران جنگ تحمیلی در تنش‌ها و درگیری‌ها دخیل بود و دستور داده شد که کشتی نفتی انگلیس را هدف قرار دهیم که با هدف قرار دادن این کشتی خانم "تاچر" گفت: این برای انگلیسی‌ها سخت و غیرقابل قبول است.



** دریاردار فدوی: آمریکایی‌ها مواظبند تا در خلیج‌فارس چیزی شلیک نشود

البته فرمانده نیروی دریای سپاه اخیرا در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحرکات آمریکا در منطقه اظهار داشت: آمریکایی‌ها بیش از هر کشوری مواظبند که در خلیج فارس تیری شلیک نشود.


از ابتدا تا انتهای جنگ تحمیلی بیش از 130 مورد عملیات مقابله به مثل و 174 حمله موشکی ضد آمریکا انجام شده که این پاسخی به جنایات ایالات متحده در هشت سال جنگ تحمیلی بود.




**ناو یک میلیارد دلاری ساموئل بی رابرتز چگونه منهدم شد؟

در اواخر جنگ تحمیلی ایالات متحده امریکا که به دنبال حمایت از کشورهای هم‌پیمان خود بودT تلاش کرد تا با اسکورت کشتی‌های نفتی دوستان خود از حملات ایران جلوگیری کند و با توجه به اینکه فکر می‌کردند شاید ایران با ترس از شناورهای غول‌پیکر آمریکایی به نفت‌کش‌ها حمله نمی‌کند؛ دچار یک اشتباه محاسباتی شده و ایران با سه شناور به ناو یک میلیارد دلاری آمریکایی  حمله و خسارات قابل توجهی به آن وارد کرد.

انهدام ناو یک میلیارد دلاری


انهدام ناو یک میلیارد دلاری




البته رسانه‌های غربی مدعی شدند مین‌های جنگی باعث شد تا ناو یک میلیارد دلاری آمریکایی خسارت قابل توجه ببیند و البته قیمت ناو جنگی خود را 600 میلیون دلار مطرح می‌کنند حال آنکه سبقه درگیری‌ها در دوران جنگ تحمیلی نشان می‌دهد که مورد اصابت قرار گرفتن ناو یک میلیارد دلاری آمریکا در اثر حمله سه شناور و نه مین‌های جنگی بود که البته مین‌های جنگی ایرانی هم جزء راهبرد کشورمان برای مقابله با آمریکا در نبرد دریایی بوده و این راهبرد ادامه خواهد یافت.


انهدام ناو یک میلیارد دلاری

انهدام ناو یک میلیارد دلاری




آمریکایی‌ها از واکنش‌های سه گانه سپاه پاسداران (مین‌گذاری، موشک‌های ضدکشتی و بکار بردن قایق‌های تندرو) نگرانند  و تلاش می‌کنند تا با بکار بردن برخی راهبردها در مقابل واکنش‌های سه‌گانه سپاه اقداماتی را انجام دهند که تاکنون موفق نبودند.



**باید همه شناورها فارسی بلد باشند

ایالات متحده آمریکا همواره در تردد در "تنگه هرمز" باید رضایت ایستگاه بین‌المللی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در "تنگه هرمز" جلب کند و در این زمینه فرمانده نیروی دریایی سپاه به واحدهای سپاه پاسداران ابلاغ کرده تمام شناورهایی که از تنگه هرمز عبور می‌کنند باید زبان فارسی بلد باشند یا یک فارسی‌زبان در شناورهایشان وجود داشته باشد.


علاوه بر این ناوهای جنگی آمریکایی زمان عبور از تنگه هرمز برای داشتن کمترین تنش خود را به دهانه جنوبی تنگه هرمز یعنی آب‌های عمان و امارات متصل و حرکت می‌کنند که البته قبل از آن باید خود را به ایستگاه‌های بین‌المللی نیروی دریایی سپاه معرفی کنند.


گزارش از محمد زرچینی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
بيژن
۱۶:۴۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
ناوي كه اسم برديد در جنگ جهاني دوم در جنگ سمار غرق شده است.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۳۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
اين ي ماكته ! توجنگ واقعي (خداي نكرده )هم اين ناو دستاش توجيبشه كه اينطوري تيكه پارش كنن !!!؟يعني نه پشتيباني داره نه سر وصاحابي!!!؟
Germany
تبریزی
۰۸:۲۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
ایران فرهنگی غنی داره ننگ میدونه زیر بار حرف زور اونا بریم
آذربایجان نمرده کسی بخواد به ایران چپ نگاه کنه
باکری رفته ولی دست پرورده هاش هنوز هستن
Switzerland
امیر غلامی
۰۷:۴۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
زبان پارسی را پاس بداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
باسلام سپاه مشت نشکن وپایدارتمام مسلمانان ودلاوران ومجاهدان ناب محمدی و ولی العصرمیکوبدبرسرهرچی دشمن وبی دینان واسلام ستیزان،یادشان همیشه جاودانه باشه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۱۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
سلام
والا تا اینجا که دیدم و شنیدم آمریکا هر روز سعی میکنه ارتش ایران (منظورم ارتش و سپاه و بسیج و کلا همه چیزه ) علی الخصوص ارتش سایبری رو قوی نشون بده حالا چی شده که سعی میکنه ازبین رفتن ناو رو از مین های دریایی بدونه و قیمت ناو خودش رو 600 میلیون بگه
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۰۰:۰۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
زنده باد سپاه اسلام
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۰:۰۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
مرگ براسراییل کودک کش ضدبشریت
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۳:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سلام
اگه آمریکا با ما در صلح باز کنه
ما قبول نمیکنیم
گذشته را فراموش ن خواهیم کرد
هواپیمای مسافربری رو که بر خلیج فارس منهدم کرد
کی پشتیبان صدام بود
کی اسراییل رو حمایت میکنه
کی.....
پس مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسراییل
مرگ بر انگلیس
و مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۲۳:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
ما اصلا نیازی به سپاه و بسیج و ارتش در خلیج فارس نداریم ما دکتر ظریف !!!! رو داریم میره باهاشون دوسال دیگه هم مذاکره میکنه آخرش به یه برجام دیگه ای هم دست پیدا میکنم
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۲۳:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
ما اصلا نیازی به سپاه و بسیج و ارتش در خلیج فارس نداریم ما دکتر ظریف !!!! رو داریم میره باهاشون دوسال دیگه هم مذاکره میکنه آخرش به یه برجام دیگه ای هم دست پیدا میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
دستتون درد نکنه واقعا گل کاشتید
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۳:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
درود بعدشم سرود.
Germany
وطنی
۲۲:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سپاه هنوز چیزی رو نکرده ولی امریکای دانکی خوب پیام رو میگیره که یک من ماست چقدر کره میده
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۲:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
دم بربچه های سپاه همیشه گرم
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۲:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
دم بربچه های سپاه همیشه گرم
Iran (Islamic Republic of)
فدایی سید علی
۲۱:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
احسنت یدالله.درود بر سپاه مقتدر اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
مرگ بر امریکا
دروود بر رزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۲۱:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
درود بر شیر مردان عرصه پیکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
چرا همه نظر ها را نمیگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
امام علی (ع):الیمین والشمال مظله طریق الوسطی هی جاده.راست وچپ. تند روی وکند روی باعث ضلالت وگمراهی است وراه میانه جاده موفقیت است .مافیای شیطانی در طول تاریخ ودر معاصر نیز تلاش میکند بطور نامحسوس به اتش هر طرف ب گونه ای بدمد که بمزاجشان خوش بیاید وانها مقابل هم قرار بگیرند وهمدیگر را از میان ببرند تنها مومنان کیس وهوشیار واگاه وخالص هستند که هرگز گول مافیا را نمیخورند.انها اشداء علی الکفار ورحماء بینهم هستند خدا را شکر که عموم مردم فهیم واگاه ما خیلی زود ردپاهای مافیا را در جریانهای گذشته تشخیص دادند ودوباره بر کلمه وحدت پای فشردند ومافیا را نا امید کردند و قدرتها را برسر میز مذاکره نشاندند واینرا بدست دولت برامده از رای قاطبه خود به انجام رساندند که بی حرمتی به ان بی حرمتی به رای عموم مردم است .یکی از بزرگترین محسنات دولت اقای روحانی جمع همه جناحها دور هم وفراجناحی عمل کردن واتحاد همه مردم با همه نگرشها کنار هم بود که دشمن را مایوس کرد. طبق فرمایش قران و تاکیدات اقای خامنه ای حفظه الله دین همه پیامبران وخصوصا حضرت محمد دین رحمت است وانها همه برای تعلیم وتربیت ورشد وتعالی انسان بسوی خدا امده اند واکنون که به عنایت خدا ما توانستیم حکومت دینی تشکیل دهیم رسالت ما همان رسالت انبیاست تلاش برای رشد وتعالی خودمان وهمه انسانها بسوی خداست نه مشغول شدن به جنگ واز اهداف اصلی دور شدن واما صد البته قوی بودن در مقابل دشمنان وانها را مایوس کردن از جنگ وبه پای میز مذاکره کشاندن یکی دیگر از توفیقات این مردم است که خداوند بدست فرزندان برومند این سرزمین نصیب این ملت کرده.واما در پاسخ یکی دیگر از عزیزان در مورد پیران وجوانان سپاه اظهار فضل نموده بودند گفتنی است که دود از کنده بلند میشه این پیران بزرگوار همان جوانان برومند ان دوره ومربیان جوانان برومند این دوره هستدکه چنان حماسه هایی را خلق کردند.توصیه حقیر این که مومن باید اینه مومن باشد تا هرکدام خود عیوب را در دیگری پیدا نموده واصلاح کند. بیاییم منصفانه و مودبانه ومهربانانه وبقصد اصلاح نه خدای ناکرده توهین وتحقیر نقد کنیم وبدانیم که نفس کریمه همه انسانها وبخصوص معتقدان ومومنان در نزد خدا بسیار محترم وعزیز است .خداوند به همه مردم عزیز ما بخصوص جوانان برومندی که در همه عرصه ها وخصوصا دفاع از کشور عزیزمان از هیچ تلاش وکوشش ومجاهدتی مضایقه نمیکنند وبه وحدت کلمه که امام و ایت الله خامنه ای تاکید موکد دارند پای میفشرند عزت وتوفیقات دین ودنیا واخرت عنایت فرماید وما را از امام وشها دور نفرماید که همه توفیقات امروز را مدیون زحمات خالصانه انها هستیم .روحشان شاد وراهشان پر رهرو باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
7هزار تومان چندکیلو میوه میشه منهدم شد نه دیگه اینجوری بابا جون
Iran (Islamic Republic of)
jashoo
۲۰:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
دوست عزیز این خسارتها دربرابر خساراتی که اونا به ما زدن زیاد نیست

ما بریجتون رو و ساموئل بی رابرتز رو زخمی کردیم و سی اویل سیتی رو غرق کردیم

دوتا هلیکوپتر ازشون زدیم.

اونا ناوچه های سهند و جوشن رو غرق کردن . 84 نفر رو شهید و ناوچه سبلان داغون شد.

دوتا سکو از ما زدن و در نهایت هواپیمای مسافری ما رو زدن رو هم رفته سکوها و

مسافربری 300 شهید تقریبا.

جدا از شش ناوچه کلاس طارق و ذوالجناح و سه قایق که از سپاه زدن با بیست

شهید و 40 زخمی .اونا کلا 51 کشته دادن .ضمن بریجتون در اصل کویتی بود و خسارتی به

آمریکا نزد . سی اویل سیتی هم آمریکایی نبود . ناوچه استارک رو هم عراق سر لج ماجرای

ایران کنترا با اگزوست زد و کار ما نبود.

میتونید منابع همه حرفام رو تو اینترنت پیدا کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۲۰:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
دم همه ی شیرمردانی که درهمه تاریخ پرشکوه این مرزو بوم دلیرانه در مقابل دژخیمان ایستادگی کرده اند و روح همه ی دلاور مردانی که در تاریخ این سرزمین در دفاع از ناموس و خاک ایران جان دادند شاد باد
Iran (Islamic Republic of)
مصطفي
۲۰:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
فقط به همين بسنده ميكنم كه رهبرم امام خامنه اي هست و به سپاه و ارتش مقتدرمون افتخار ميكنم ولي سواله برام كه چرابعضي از سياسيون قافيه راباختند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
دوستان اینجا ایران است و همه اینها از ماست.ولی به فرموده حضرت آقا وحدت راحفظ کنید تادشمنان کور شوند
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۲۰:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سلام دوستان.این مسلمه که آمریکا توان مقابله با ایران رو نداره چون منافع اون تو خاورمیانه به خطر میفته. اما این درسته که ما مرگ بفرستیم به کشورهای دیگر یا قطع رابطه با جهان بکنیم؟میباید دنبال منافع ملی باشیم. دنبال احترام از دست رفته پاسپورت ایران باشیم
Germany
جهان جان
۲۰:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
ای کاش. مردم ما احساسی نظر ندهند . به خدا در طول تاریخ دولتی بهتر از دولت روحانی نداشتیم .با با شما را به خدا قد ری وجدان داشته باشید بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
علت این قدرت دست خدا بود اعتقاد و باور و خلوص نیت رزمندگان آن دوران بود علت ایمان ملت بود ایا الان هم همان باور و اعتقاد و خلوص هست امیدواریم باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
البته نباید رشادت های ارتش قهرمان رو هم تو این وادی نادیده گرفت
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
خدا نکنه جنگ بشه تو خلیج فارس.معلوم میشه سپاه راست میگه یا امریکا.ما باید میبایست با دنیا روایط سازنده داشه باشم.درود بر کورش کبیر
Iran (Islamic Republic of)
SPYware
۱۹:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
درسته نیروی دریایی قوی داریم ولی این دلیل نمیشه که بگیم آمریکا نمیتونه مارو بزنه...
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۹:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سپاه پاسداران =بودن مردم درکنارناموسشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
گوش مالي عربستان فراموش نشه چون دوستان مارادرسوريه عراق بحرين ويمن دارندنابودميكنند
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۹:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سپاه افتخار ایران،
درود بر پاسداران غیور
سپاه افتخارآفرین است چون شهادت طلب است،
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
اینجا خاک میهن شهید تنگسیر ،مهدوی دلاور است امریکا رخست میطلبه بعد اجازه ورود میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
الحمدالله والله اکبر.خداپشت وپناه تمام کسانی که به فکر مردم ومرزو بوم کشورند.خداقوت.
United States of America
حسین شهبازی
۱۹:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
این که باید فارسی صحبت کنند هم جالبه هم غرورانگیزه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سلام
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
درود بر سربازان مملکتمان ایران. خودم تازه تموم کردم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
درود بر سربازان مملکتمان ایران. خودم تازه تموم کردم
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۹:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سپاه ؟نیروی دریایییی؟زمان جنگ؟؟؟؟
مگه میشه؟مگه داریم؟اثن مگه داشتیم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یزدان
۱۹:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
دم همه سربازان انقلاب گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
در این دو سال بیشتر قدر ایرانی بودنم را میدانم.درود بر سپاه و درود بر دولتمردان تدبیر و امید.دوران اقتدار ایران فرا رسیده است.(یک معلم از مشهد)
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۷:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
زنده باد سپاه مقتدر ایران اسلامی مرگ بر شیاطبن وطرفدارانشان.
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۱۶:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
باسلام.اگر مسئولان وقت بعدازجنگ بجای فرهنگ مصرف گرایی پایبند همان فرهنگ ایثارو شهادت بودن الان جایگاهمان کجا بود مثال سعودی ها جرات داشتن به ملت مضلوم یمن ناجوانمردانه وبا پشتگرمی امریکا حمله کنن من که خیلی حرس میخورم.مرگ بر امریکا وایادیشان
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۵:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سلام. ببخشید، کدوم جنگ؟ کجابوده که ما ازدشمنان ترسیده باشیم که حالا مثلا سایه جنگ و ازسرمردم دورکرده باشین؟ما که ادعای جنگ طلبی نداشته و نخواهیم داشت اما این رسمه که دشمنان بدونن طرفشون چه بنیه دفاعی ازنظرکیفی داره تا حساب دستشون بیاد. یک عده انگار اصلا بیغ بیغ بیغن، دلشون میخواد پشتشون رو خم کنن تا غربیها سواری بگیرن، نه عزیزم، ملت ایران بیشترازجنگ جهانی اول و دوم بادشمنانشون جنگیدن ودفاع کردن و دشمنا اینو ازشما بهترمیدونن فقط همین میخواستن که ازشون بترسیم که یک عده متاسفانه این کاروکردن اما امریکا میدونه طرفش کیه.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۵:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
حامیان ولایت فقط باید از نظریات مدبرانه ولایت فقیه اطاعت کنند و بس تا به بیراهه نیفتند.
درود به روان شهیدان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران که خداوند قهار پشتیبان تمام قوای مسلح ایران می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
کاشمربصیر
۱۴:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
اقتدار و پایداری این بزرگ دلوران سپاه نه تنها در ایران بلکه در تمام عراق و سوریه و یمن و لبنان دارد عظمت و عزت جمهوری اسلامی ایران را به رخ آمریکا و عربستان و اسرائیل می کشد و آمریکا میداند که اگر کوچکترین خطائی کند دیگر در خاورمیانه و حتی خود اروپا جای امنی پیدا نخواهد کرد و این عظمت به همت اسلام و امام و رهبری و خون های پاک 300 هزار شهید بدست آمده است.
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۴:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
دمتون گرم، این آمریکا احمق فکر کرده ميتونه جلوی ما قد علم کنه ، آخه ما اگه یه پیش کنیم باید برن دنبال سوراخ موش بگردن
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۱۴:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
درود بر غیرت مردان وسخت کوشان وفاتحان مشکلات این سرزمین احساس غرور میکنیم لحظه ای که ناکامی دشمنان را درمنطقه میبنیم وامیدوارم یکسری از مسوولان بی مسول غیرت را اموزش دیده واقتصاد کشورو مردم راهم مرحم گذارند وفسادهای روز اقتصادی وهمسان سازی بیمه وکار رهبری کنند .انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۱۴:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
درود بر غیرت مردان وسخت کوشان وفاتحان مشکلات این سرزمین احساس غرور میکنیم لحظه ای که ناکامی دشمنان را درمنطقه میبنیم وامیدوارم یکسری از مسوولان بی مسول غیرت را اموزش دیده واقتصاد کشورو مردم راهم مرحم گذارند وفسادهای روز اقتصادی وهمسان سازی بیمه وکار رهبری کنند .انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
با عرض سلام وخداقوت
خدمت تمامی دلاور مردان ایران اسلامی
اجرتان با ولیعصر(عج)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
درود بر شیر مردان ایران
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۳:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
اقتداراصل است
-
شنتیا آنتی اسراییل
۱۲:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
واقعا نمیدونم اینایی که منفی میدن با چه دیدگاهی این کارو انجام میدن....البته حدس من اینه که اینا مرعوب آمریکا و عاشق استکبار هستن....لطفاً تو نظر دادن دقت کنید
Iran (Islamic Republic of)
DarvishMorad
۰۳:۱۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
اخوی منافقن ووطن فروشن دیگه...ازمنافقین بجزاین کارایی ندارن!!!این دم بریده هارومیگن:ستون پنجم...مشتیاشون ازترس اسمشون رونمی نویسن...خوشحال که میترسن مردش نیستن نامشون روبنویسن...
یاعلی مدد.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
درود بر سپاهیان اسلام واعدو لهم ما استطعتم من قوه من رباط خیل ترهبون به عدوا... وعدوکم تا وقتی دشمن دشمنی می کند همچنان باید با او دشمنی کرد و فریب لیبرال های خود فروخته را نباید خورد
Iran (Islamic Republic of)
نیما خمید نژاد
۱۲:۰۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
با مهدی و زهرا موافقم امریکا اگه میتونست از حمله کردن دریغ نمیکرد چون کشور ضعیف کشیه پس عرضشونداره روحانی وخاتمی هم زیاد نطق کردن و میکنن که واسه بچه های ولایت ارزشی نداره ...زنده باد اسلام و ایران و ایرانی و سپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
یدالله
۱۲:۰۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
کلید روحانی؛ قفل درب سفارت خبیث انگلیس رو باز کرد درب تأسیسات هسته ای رو قفل کرد دهان فتنه گران ٨٨ رو باز کرد روزنامه های منتقد رو بست اما هیچ اثری بر قفل معشیت مردم نداشت . . روحانی مچکریم جبران خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
بسی قفل کردم در این سال دوغنی سازی تعطیل کردم و فوردو
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۱:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
هر چی تنش کمتر باشه بهتره درگیری جنگ و خصومت به صلاح هیچکس نیست.
Iran (Islamic Republic of)
محمدم
۲۲:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
حفت درست ولی به چه قیمت؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
اینها ها بازدارنده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
تا نوبت به روحانی و دارو دسته اش میرسه دم از جنگی میزنن که جلوش رو گرفتن!!!!!!!!!دوره خاتمی هم اینطور بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
دوستان عزیز انتقاد نکنین شما نمیدونین هر کی از روحانی انتقاد کنه بی سواد هست میخواین بی سواد بمونین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
زنده باد سپاه،زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سلام: سپاه جوانگرایی کردوکارکنان کم سواد وپیرخود را باز نشسته کرد وبه جای انها از جوانان برومند ومهندسیین ودکتر ها استفاده کرد الان هم نتیجه انرا می بینیم . اما جناب روحانی دولت پیرمردها را تشکیل داد ونتیجه ان را هم داریم می بینیم همه کارشان شده احتیاط واحتیاط واحتیاط:...حالاهم که جناب روحانی فرفکنی کرده و برمردم منت میگذارد ومیگوید سایه جنگ را از سر شما برداشتیم .مطمئن باشید اگر امریکا ومتحدانش میتوانستند لحظه ای برای حمله به ایران درنگ نمی کردند همانگونه که به عراق وافغانستان حمله کردند
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۴:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
علیرضا درست میگه.
Germany
حسین
۱۱:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
واقعااااااااااا؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
خدا خيرتون بده حالا لو ندين بيان پول اين و هم ازمون بگيرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
در برجام اومد کسی حق نداره بگه مرگ بر اسراییل شما چرا میگین مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
مرگ بر اسرائیل کودک کش ...ما اسرائیل آب بینیمونم حساب نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
مرگ بر اسرائیل جنایتکار
United States of America
محمدحسین
۱۳:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
امریکا دشمن قسم خورده ماست و به قول امام(ره) اگر صدای اشهد ان محمدا رسول الله از امریکا بلند شود ما شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نمیکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۱۵:۲۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
برجام یا بی جام برای ما اهمیتی ندارد مهم برای ما دستورات رهبری میباشد (مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس مرگ بر امریکا و مرگ بر خائن فتنه گر ) در ضمن فراموش نکنید برجام یا بی جام سیستم دفاعی ما با یک بمب از کار نمی افتد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
برو عامو
شما نويسنده ي برجامي يا هيئت ناظر بر عمل ش
مــــــــــــــــــــرگ بر اســـــــرائـــيـــــــــــــــــــــــــــــل
Iran (Islamic Republic of)
محمدم
۲۲:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
گر اشارة نماید پیر ما،آن سید چون شیر ما
بحر آزادی قدس خیبر گشایی می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
اون موقع که با تجهیزات کم تونستیم امریکا از پا در بیاریم خدار شکر الان تجهیزاتی داریم که امریکا میتونیم با خاک یکسان کنیم چرا اقا روحانی طوری حرف میزنه که یعنی ما از امریکا میترسیم آقای روحانی این چه حرفیه که زدی سایه شوم جنگ از سر مردم برداشتم این حرف یعنی ترسو بودن ایران و ضربه زدن به ایران نشون میدی واقعا اگه دنبال رای هستی برو طوری دیگه رای جمع کن نه از طریق گول زدن مردم همه میدونند سایه شوم جنگ در کار نبوده این حرفا فقط جنبه انتخاباتی داره وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
احسنت بر تو ای ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
کم کم بایستی زبان بین المللی دنیا رو فارسی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
آنروز نزدیک است البته اگر کلیدسازها کلیدهای خوبی بسازند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
اخوی 7 هزار تومان چی میشه خرید .. اما خوشم اومد ماشالا ماشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
منظورش 7 هزار تومن زمان جنگ است که خیلی هم پول کمی نبود العان با این تورمی که داریم دیگه ارزش نداره یادش بخیر نون دونه ای 7 ریال بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
اشکال نداره متوجه نشد عزیزم دقت کن دقت
Iran (Islamic Republic of)
مهم نیست
۰۹:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
خدا رو شکر که این زرچینی رو هم دارید گزارش بنویسه.
یه نگاهی به سایت های خبرگزاری بندازید ببینید چه مطالبی و البته چطور می نویسند. حداقل تلاشتون رو انجام بدهید.
لیست خبرهاتون رو یه تحلیل کنید می بینید که نصف گزارش های چرت و پرت برای آقای زرچینی است، کسی که اصلا اطلاعات نظامی نداره فقط خوب می بافه.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
حالا چرا ناراحت شدی اصلا شما راست می گویید ایران در مقابل امریکا ضعیف است و اصلا سپاه پاسدارانی نداریم حالا خوب شد زرچینی هم از این به بعد به جای تعریف از سپاه از رنجرهای امریکا بنویسد حالا بخند
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
از ضعف امریکا گفتن و از توانمندی و شجاعت سپاه گفتن چرا ناراحتت کرد آقای زرچینی لطفا از این به بعد فقط از رنجرهای امریکا تعریف کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
اره رضا راست میگه تو بی زحمت برو پشتت بخارون خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
آقا یا خانم مهم نیست شمایی که توهین کردن خوب بلدین... اعصاب خرابتو اوراق نکن.. اگه خبری داری که چرتوپرت نیست بگو که بدونیم..ما که به این نیروهای نظامی دلیر به فرماندهی امام خامنه ای افتخار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
jashoo
۲۰:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
ما حرفی نداریم ولی فقط یه طرفه به موضوع نرید بگید که آمریکا هم سه تا ناو و شش ناوچه و سه تا قایق و یک پرنده مسافری خودش از ما زد و دوتا فانتوم اف 4 هم با جنگنده های عربستان ساقط کرد. ضمنا ما هم ایرانی هستیم اما دوست داریم جنگ درست تعریف بشه نه درشت تحریف
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۰۹:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
شما ها باعث غرور یک ملت هستید همیشه پاینده باشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
درود به سپاه پاسداران
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۰۸:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
این یعنی یک واقعیت ما در این منطقه دست بالا داریم و تعیین کننده هستیم پس ایمان داریم که سیستم دفاعی ما با یک بمب از کار نمی افتد . ( مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل)
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۰۸:۲۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
من از اینکه تمام شناورهایی که از تنگه هرمز عبور می‌کنند باید زبان فارسی بلد باشند خیلی خیلی خوشحال شدم . چه دلیلی داره ما انگلیسی بلد باشیم چرا اونا فارسی بلد نباشن
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ادموند
۰۸:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
مرگ بر امریکا
درود بر رزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سلام بر شهیدان مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
طرفداران آمریکا که منفی رای دادند مواظب باشندکه شیطان بزرگ گولشان نزند.
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۷:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
آقای ناشناس مواظب باش از خودی گول نخوری...آدم هیچ وقت از دشمن گول نمیخوره چون همیشه حواسش هست ولی تا دلت بخواد از خودی میخوری...
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۰۲:۱۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
قابل توجه اونايي که منفي زدند.
مرگ برآمريکا،مرگ برانگليس،مرگ براسرائیل
آخرین اخبار