تبریز؛

83 میلیاردریال اعتبار پیش‌بینی شده برای احداث کشتارگاه صنعتی میانه

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذار طرح کشتارگاه صنعتی میانه اعتبار پیش‌بینی شده برای احداث این واحد را 83 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بخشی از این اعتبار آورده شرکت بوده و بخشی نیز از محل تسهیلات بانکی تامین خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به گفته وی، کلنگ‌زنی این واحد تولیدی، ظرفیت کشتار این واحد روزانه 550 راس دام است و فاز اول آن تا دهه فجر سال 95 به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

این کشتارگاه صنعتی در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع احداث می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در مراسم کلنگ‌زنی این واحد تولیدی، ضمن تشکر از شرکت سرمایه‌گذار آن، گفت: بحث سلامت و تامین امنیت غذایی مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت تدبیر و امید است و امیدواریم این واحد تولیدی در این راستا به یک واحد نمونه و الگو تبدیل شود.

جبارزاده افزود: در دولت تدبیر و امید بنا نیست پروژه جدیدی شروع شود، اما با شناختی که از سرمایه‌گذار این طرح پیدا کردیم امیدواریم که در زمان پیش‌بینی شده آن را به اتمام برساند.

جبارزاده با اشاره به این که دولت تدبیر و امید به دنبال فراهم کردن زمینه فعالیت بخش خصوصی است، افزود: دولت بنا ندارد رقیب بخش خصوصی باشد یا برای بخش خصوصی مانع ایجاد کند.

استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: بخش خصوصی انگیزه و توان بیشتری برای اتمام این طرح‌ها دارد.

وی همچنین در خصوص پیگیری اعتبارات شبکه آبیاری پایاب سد آیدوغموش و پروژه جاده میانه- میاندوآب قول مساعد داد.

دکتر جبارزاده با اشاره به این که نباید میانه را شهری بن‌بست بدانیم، افزود: فاصله بیست کیلومتری این شهر با آزادراه یک امتیاز برای میانه است که باعث می‌شود میانه از معایب در کنار اتوبان بودن در امان بماند و این فاصله باید محور توسعه این شهرستان شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.