هتک حيثيت دانشجوي دکترا در تلگرام

پليس فتا از دستگيري عامل هتک حيثيت يک دانشجوي دکترا در شبکه اجتماعي تلگرام خبر داد.

هتک حيثيت دانشجوي دکترا در تلگرامبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد سهيل خاکضور امروز با اعلام اين خبر گفت: فردي ساکن بجنورد با در دست داشتن شکوائيه اي از دادسراي عمومي و انقلاب به پليس فتا مراجعه و اظهار داشته حدود 4 سال پيش دخترم به عنوان محصل برتر براي ادامه تحصيلات عاليه به کشور فيليپين سفر کرده و فردي در شبکه اجتماعي فيس بوک با دخترم ارتباط دوستي برقرار مي کند و پس از وعده ازدواج و اغفال وي چند عکس شخصي از دخترم سرقت کرده و بعد از گذشت چند سال تصاوير شخصي را به صفحه شخصي تلگرام خانمم ارسال، که موجب ناراحتي شديد، اختلافات و سوء ظن در خانواده ما شده است.

وي بيان داشت: بلافاصله ماموران و کارشناسان زبده پليس فتا وارد عمل شده و با انجام يکسري اقدامات فني و اطلاعاتي و رصد شبکه هاي اجتماعي موبايلي برابر مستندات موجود موفق به شناسايي به موقع يک فقره حساب کاربري در شبکه اجتماعي تلگرام مي شوند.

رئيس پليس فتا استان خراسان شمالي در ادامه افزود: مشخص شد فرد موصوف از هويت جعلي جهت ايجاد حساب کاربري در شبکه هاي اجتماعي استفاده کرده است لذا کارشناسان اين پليس با استفاده از مهارت ها و آموزش هاي داده شده موفق به شناسايي آدرس متهم که در شهر مشهد ساکن بوده، شدند.

سرگرد خاکشور در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران طي يک عمليات غافلگيرانه متهم را در منزلش دستگير کردند که وي با ديدن مستندات در همان ابتدا لب به اعتراف گشود و کليه اتهامات خود را در اين خصوص پذيرفت.

 اين مقام انتظامي گفت: متهم در اظهاراتش اذعان داشته از زمان گذشته و طي آشنايي قبلي که با شاکيه داشته است از اعتماد وي سوءاستفاده کرده و نسبت به فعال سازي دوربين وب کم سيستم شاکيه و گرفتن عکس هاي پنهاني از وي و از راه دور اقدام کرده است.

گفتني است متهم به همراه پرونده و مستندات آن به دادسراي عمومي و انقلاب مشهد مقدس تحويل داده شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار