المیادین:

آتش زدن موانع مقابل ساختمان نخست وزیری لبنان

تظاهرکنندگان لبنانی موانع مقابل ساختمان نخست وزیری را به آتش کشیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المیادین در خبری فوری گزارش داد: تظاهرکنندگان لبنانی در میدان ریاض الصلح، موانع مقابل ساختمان نخست وزیری را به آتش کشیدند.
اکثریت تظاهرکنندگان در میادین بیروت بر ادامه مسالمت آمیز بودن تظاهرات اصرار دارند و از درگیر شدن با نیروهای امنیتی پرهیز می کنند.
براساس این گزارش، تظاهرکنندگان قصد نزدیک شدن به ساختمان نخست وزیری را دارند و نیروهای امنیتی مانع می شوند که همین مساله برخی تنشهای جزیی را میان آنها بوجود می آورد. در عین حال اکثریت مردم بر ادامه مسالمت آمیز بودن تظاهرات اصرار دارند و از درگیر شدن با نیروهای امنیتی پرهیز می کنند.
با فرا رسیدن شب، شمار تظاهرکنندگان کاهش نیافته است. هر چند برگزار کنندگان احتمالا پایان تظاهرات را اعلام خواهند کرد، اما مردم می گویند به منازلشان باز نمی گردند و می خواهند صدای خود را به مسوولان برسانند.
تظاهرکنندگان در میدان "الشهداء" لبنان شعار مبارزه با فساد، حل بحرانها، اجرای انتخابات و انجام اصلاحات را سر می دهند. 
در عین حال جنبش "بوی گندتان درآمده" 72 ساعت به دولت لبنان مهلت داد تا خواسته معترضان را برآورده کند، در غیر این صورت با افزایش فشار روبرو خواهد شد.
این جنبش همچنین، استعفای وزیر آموزش، حل مشکل زباله ها و مجازات کسانی را که در تظاهرات گذشته به سوی مردم تیراندازی کردند، خواستار شده است.
تظاهر کنندگان لبنانی استعفای وزیر محیط زیست لبنان را نیز خواستار شده اند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار