رئیس کنست رژیم صهیونیستی: ایران به دنبال نابودی اسرائیل است

یولی ادلشتاین، رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) مدعی شد: معتقدم ایرانی ها خواهان نابودی ما هستند.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه جروزالم پست، یولی ادلشتاین، رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) که در نیویورک است، در دیدار با بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد مدعی شد: معتقدم ایرانی ها کسانی هستند که خواهان نابودی ما هستند. ایران مجبور نیست که اسرائیل را دوست داشته باشد اما در این حال نباید آنرا تهدید به نابودی کند.
در این دیدار بان کی مون درباره توافق هسته ای ایران گفت: هیچ توافقی کامل نیست و معتقدم که مذاکرات طولانی به توافقی خوب منجر شد.
دبیر کل سازمان ملل در این دیدار درباره مذاکرات سازش به رئیس کنست گفت: شما باید بر سر میز مذاکره حاضر شوید و مذاکره کنید. من از جنایت، خشونت و اقدامات تحریک آمیز در شرق بیت المقدس (قدس اشغالی) و کرانه باختری رود اردن بسیار نگرانم.
بان کی مون افزود: خاورمیانه (غرب آسیا) به امنیت نیازمند است و دو طرف منافع زیادی در بهبود وضعیت موجود دارند. این موضوع تنها از راه مذاکره می تواند محقق شود.
ادلشتاین در پاسخ بان کی مون گفت: دو طرف منافع مشترکی دارند و ما باید یک زندگی خوب را برای نسل های آینده تضمین کنیم. ما باید درباره مسائلی چون منابع آب، محیط زیست و کشاورزی با هم همکاری کنیم و تنها به این روش می توانیم پایه های محکمی برای صلح ایجاد کنیم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار