برگزاری جشن بزرگ امام رئوف ویژه خانواده کارمندان سازمان نوسازی شهرتهران

به مناسبت میلاد با سعادت ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و روز کارمند، جشن بزرگ امام رئوف ویژه خانواده پرسنل سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان همزمان با دهه مبارک کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و روز کارمند، جشن بزرگ امام رئوف ویژه خانواده کارمندان سازمان نوسازی شهر تهران  برگزار شد.

در ادامه از کارمندانی که در مسابقات ورزشی پایگاه بسیج شهید عماد مغنیه سازمان نوسازی شهر تهران موفق به کسب رتبه اول تاسوم شده بودند تجلیل وهدایایی به رسم یاد بود به آنها اعطا شد.

گفتنی است؛در این جشن از 19 نفر از پرسنلی که در ماه مبارک رمضان در طرح تلاوت قرآن کریم حضور فعال داشتند جهت اعزام به سفر معنوی کربلای معلی و 61 نفر جهت اعزام به مشهد مقدس معرفی شدند. در این مراسم از کارمندان نمونه با حضور حجت الاسلام و المسلمین امرودی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران؛ پژمان پشمچی زاده، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران؛ عبادالله فتح اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهدا و ایثارگر و فرزندان شاهد این سازمان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار