جناب خان، رامبد جوان را به کمپ ترک اعتیاد فرستاد!

«خندوانه» دیشب در کنار جناب خان و بازیگر سریال دودکش، بازهم پا به خانه مردم گذاشت.

جناب خان رامبد جوان را به کمپ ترک اعتیاد فرستادبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خانم‌های سرپرست خانواده این دفعه شادی برنامه را دریافت کردند؛ جوان هم پس از این تقدیم همراه با حاضران 25 ثانیه خنده را انجام داد و بعد از یک رفت و برگشت جناب خان با صدفی کنار گوش خود در برنامه حاضر شد و همه را وادار به سکوت کرد. مخاطب صحبت‌های ابتدایی جناب خان نامعلوم بود اما بعد در انتها با بیان موج زیاد داشته باشی، بعضی وقتا طوفانی بشی، نیلگون باشی، همیشه فارس باشی مشخص شد مخاطب جناب خان گوش ماهی است.

گوش ماهی را یکی از دوستان جنوبی او فرستاد و با نامه‌ای که در آن گفته بود هر وقت دلت برای دریا تنگ شد این را کنارت گوشت نگهدار تا صدایش را بشنوی، صدایی که شاید خیلی از ما هم تجربه شنیدش را با این روش داشته‌ایم؛ موج دریا از داخل صدف.

*جناب خان، خان داداش جوان می‌شود

پس از خواندن شعری جنوبی، جناب خان با بیان احساساتی خود به جوان گفت: می‌خواهد اعتراف کند اگر چند روز او را نبیند دل تنگش می‌شود، و فکر می‌کند دوستی که همیشه منکر آن بوده بین آن‌ها شکل گرفته است‌؛ رامبد هم جواب داد: پس بیا از این به بعد مثل دو برادر کنار هم باشیم و جلو برویم‌؛ چند لحظه از زدن این حرف نگذشته بود که جناب خان جدی جدی باور کرد که خان داداش رامبد است و در راستای آن گوشی او را جواب داد و گفت که این چه دوستایی که تو داری؟! بعد هم به یک آزمایشگاه زنگ زد تا جوان را برای تست اعتیاد به آن جا ببرد و در ادامه هم هماهنگی‌های کمپ ترک اعتیاد را برای جوان انجام داد!

خلاصه حرف‌ها‌ی زیادی در امتداد این حس برادری بین آن دو مطرح شد تا اینکه آیتمی از وفای به عهد محمدرضا هدایتی پخش شد و بعد هم جوان طی مقدمه‌ای، راه‌های به دل نشستن یک آدم را توضیح داد و هومن برق نورد را فراخواند.

*تصویر زندگی هومن برق نورد

با آمدن او،‌ پس از سلام و احوالپرسی‌های همیشگی قرار شد تا همه چشم‌ها را ببندند تا وی آن‌ها را به جایی که می‌خواهد ببرد، این هنرمند هم فضای زندگی‌اش را از بعد اتمام کارش تا رفتن به خانه را توصیف کرد.‌

در ادامه، گفتگو به سمت وزن و رژیم او معطوف شد، برق نورد در این مورد گفت که سر سریال «پرده نشین‌ها» 120 کیلو بوده و تا الان 15 کیلو کم کرده و 105 کیلو شده است، او همچنین از عدم علاقه‌اش به گوشت،‌ مرغ و کل غذاهای دریایی گفت و اظهار داشت که اهمیت خاصی به استراحت می‌دهد، در این بین در پاسخ به جوان که گفت چه مدلی می‌خوابی؟ او بلند شد و با خوابیدن کف استودیو حالت خود را دقیقا توضیح داد!

در ادامه وی در خصوص با مزه بودن کاراکترهای خود، بیان کرد: در هر پروژه‌ای حرف اول را متن می‌زند، اگر کاری بامزه بوده به خاطر همان نوشتاری است که وجود دارد و اصل قضیه هم همین است.

بازیگر «دودکش» در بخش‌های پایانی صحبتش خاطر نشان کرد: به طور کلی همیشه در لحظه زندگی می‌کنم و برای بهتر شدن حالم درست مثل ماهی که حافظه‌اش 3 ثانیه است،همه آن چیزی که اتفاق افتاده را فراموش می‌کنم و اصولأ در زندگی به کاش‌ها فکر نمی‌کنم و در لحظه تصمیم می‌گیرم‌.

در انتها هم پس از اهدای لوح یادبود «خندوانه‌»؛ برق نورد و جوان برای مردم ایران آرزوی موفقیت،‌ سلامتی و حال خوش کردند.


گزارش از: فاطمه شهدوست   


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
جون من این چه برنامه ایه اینقدر تبلیغات طرفذپشتش گرمه اه اه نم پیامی نه محتوایی نه ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
کسی زورت نکرده خوب نبین
آخرین اخبار