ویژه کاربران ویندوز 10؛

دسکتاپ خود را به یک پوشه تبدیل کنید + آموزش

می خواهیم در این گزارش به شما آموزش دهیم چطور می توانید حالت نمایش صفحه‌ی دسکتاپ ویندوز 10 را به یک پوشه‌ی استاندارد تبدیل کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، دسکتاپ ویندوز در واقع چیزی جز یک پوشه‌ با قابلیت‌های خاص نیست. در ویندوز 10 می‌توانید با استفاده از دو کلید ترکیبی، حالت نمایش آیکن‌ها و شورتکات‌‌های صفحه‌ی دسکتاپ را طوری تغییر دهید که حالت نمایش آن مانند دیگر پوشه‌‌های ویندوز شود. چیزی که قطعاً تاکنون تجربه نکرده‌اید.
 
دسکتاپ خود را به یک پوشه تبدیل کنید + آموزش

برای این کار ابتدا به صفحه‌ی دسکتاپ ویندوز مراجعه کنید ،حالا کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+0+8 را فشار دهید، خواهید دید که حالت نمایش آیکن‌های صفحه به صورت لیست تغییر می‌کند. اکنون در صورتی که کلید Ctrl را بگیرید و غلطک ماوس را بچرخانید، می‌توانید اندازه‌ی این آیکن‌ها را هم بزرگ‌تر و یا کوچک‌تر کنید.

اما اگر مایلید نمایش آیکن‌ها به صورت تک‌ستونه همراه با جزئیات شود نیز کافی است کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+6 را فشار دهید ، این بار نیز نحوه‌ی نمایش آیکن‌ها به صورت یک لیست تک‌ستونه همراه با جزئیات تغییر می‌کند.
 
دسکتاپ خود را به یک پوشه تبدیل کنید + آموزش

برای بازگردانی ظاهر آیکن‌های صفحه‌ی دسکتاپ به حالت اولیه نیز کافی است روی فضای خالی از صفحه‌ی دسکتاپ راست‌کلیک کرده و از منوی View روی یکی از اندازه‌های آیکن (مثلاً Medium Icons) کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار