لرستان؛

گاز رسانی به 700روستای لرستان

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته 700 روستای این استان تا پایان سال 95 از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اصلانی افزود :در هفته جاری به مناسبت هفته دولت بیش از 800 طرح عمرانی در لرستانی انجام شده است .

وی با بیان اینکه خدمت رسانی دولت تدبیر و امید در لرستان در مقایسه با سنوات گذشته غیر قابل مقایسه است گفت : از ابتدای گازرسانی در این استان تا شهریور 92 حدود 335 روستا از نعمت گاز بهره مند شده است و این در حالیست که در دو سال اخیر 330 روستا در استان گاز رسانی شده اند.

اصلانی با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات گاز رسانی به 140 روستای لرستان در دست اقدام است، گفت: همچنین مراحل اجرای مناقصه برای گاز رسانی به 200 روستای دیگر استان نیز در دست اقدام است.

معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به بهره برداری از دو سد مروک و ایوشان لرستان در سال گذشته افزود: امسال نیز 2 سد حوضیان و کمندان در استان آبگیری خواهند شد.

وی گفت : این اقدامات قابل توجه در استان در حالی انجام شد که خزانه دولت تدبیر و امید پر از خالی بود.

اصلانی در ادامه از بازدید استاندار لرستان از منطقه تخت چان این استان خبرداد و گفت : امروز برای نخستین بار پس از انقلاب از جانب استاندار این استان انجام شده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.