از شایعه تا واقعیت؛

12کیلو طلا در سیسمونی مگه داریم؟+تصاویر

حقیقت اخباری که در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند از آنجایی که از منبع مشخص و موثقی ندارند همیشه گنگ و مبهم است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش خبری در خصوص خرید سیسمونی یک میلیاردی توسط مداح معروف بوشهری در فضای مجازی دست به دست چرخید و تأسف همگان را به دنبال داشت و بازهم برخی کاربران زود باور پیش از اطلاع از صحت ماجرا قضاوت کردند و چندی هم با سوء استفاده از این مطلب جامعه مداحان را زیر سؤال بردند.

در تصاویر منتشر شده از این سیسمونی میلیاردی عنوان شده که سر شیشه هایی از طلا و تزئین شده با سنگ های قیمتی در آن استفاده شده است.



با توجه به اینکه این مطلب همچنان در حال انتشار در شبکه های اجتماعی است بر آن شدیم تا اصل ماجرا را از مصطفی گراشی رئیس اصناف بوشهر و مداح معروف بوشهری جویا شویم.

طی تماسی که با ایشان داشتیم و توضیحاتی که شنیدیم وی 3 فرزند و یک نوه دارد که در حال حاضر نوه او 8 سال دارد و از سن سیسمونی دادن گذشته است.

گراشی با دلخوری که از انتشار این خبر کذب داشت گفت: اگر عاقلانه به ماجرا نگاه کنیم بدون در نظر گرفتن اطلاعات خانوادگی که در اختیار شما گذاشتم، یک میلیارد تومان پول معادل بیش از 12 کیلو طلا است و من چگونه می توانم این مقدار طلا را در سیسمونی جای دهم؟

وی در پایان عنوان کرد: اگر قرار بود یک میلیارد تومان به نوه خود اختصاص دهم ترجیح می دادم این مقدار پول را سرمایه زندگی آینده او کنم نه اینکه تمام آن را برای سیسمونی هزینه کنم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
اگه به عکسها دقت کنید می بینید که پشت بعضی عکسها مغازه طلافروشی است پس نمی تونه از یکجا باشه