برنامه‌های رادیو ایران در ایام حج

محمد‌سعید اوحدی مدیر سازمان و زیارت دکتر سید‌علی موعشی از مسئولان پزشکی هلال‌احمر و حجت‌الاسلام پروانه با حضور در برنامه‌ی «لحظه‌های آسمانی» در خصوص ایام حج صحبت می‌کنند.

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های رادیو ایران در ایام حج گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام ذی‌الحجه برنامه‌ریزی برای سفر حاجیان برای حج تمتع رادیو ایران هم برنامه مختلف این مراسم مذهبی را پوشش می‌دهد. ما در برنامه‌های لحظه‌های آسمانی بحث ثابتی را برای هفته حج آماده کرده‌ایم هر روز به یکی از مسائل حاجیان و مسائل سفر آنها می‌پردازیم.

 وی افزود: آقای محمد سعید اوحدی مدیر سازمان حج و زیارت آقای دکتر سید‌علی مرعش از مسئولان پزشکی هلال احمر و حجت‌الاسلام پروانه در برنامه‌ی «لحظه‌های آسمانی» حضور پیدا می‌کنند و درباره مسائلی مختلف مربوط به سفر حجاج است صحبت خواهند کرد.

گودرزی مطرح کرد: اولین کاروان اول شهریور عازم سرزمین وحی شده است و برنامه‌های مختلفی برای حجاج برنامه‌ریزی شده است از جمله دعای کمیل در مکه که این مراسم به طور مستقیم از رادیو ایران در 12، 19 شهریورماه  همچنین 9 و 16 مهرماه ساعت 23:30 از سرزمین وحی پخش می‌شود.

وی عنوان کرد: پنج‌شنبه اول مهرماه مراسم براعت از مشترکین که در صحرای عرفات برگزار می‌شود، به گزارشگری مهران حبیبی این مراسم از رادیو ایران پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اختلاف یک روزه ما با شاعر عربستان برای روز عرفه برنامه را ضبط می‌کنیم و در مراسم روز عرفه ایران پخش می‌کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار