در پرتو، «فانوس» هنر

نمایشگاه تلفیقی از فرم و نقاشی و عکس با عنوان «فانوس» در تماشاخانه هامون هنرنمایی می‌کند.

نسترن نصیری امینی هنرمند نمایشگاه «فانوس» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این نمایشگاه بخش‌های مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به عکس و نقاشی وی بوم و کارهای فرم اشاره کرد.

وی افزود: میهمانان خاص من در این نمایشگاه استاد طریقی استاد کتال، جناب استاد اسلامی فرد و حسنی‌نیا و همچنین استاد خسروی می‌باشند که هر یک در زمینه‌های مختلف خوشنویسی مینیاتور و موسیقی سال‌ها تلاش کرده‌اند.

نصیری امینی با اشاره به اینکه 13 سال است نقاشی می‌کند خاطرنشان کرد: دو سال است کار فرم و موسیقی انجام می‌دهم و تصمیم گرفتم در نمایشگاهم تلفیقی از همه اینها را ارائه دهم البته با توجه به اینکه تاکنون چنین نمایشگاه‌هایی در کشور برگزار نشده این یک ریسک است.

نصیری امینی اظهار کرد: در  کارهایم بعد اقتصادی را نیز مدنظر داشته و آثار رابرای فروش گذاشته‌ام، همچنین محوریت اصلی کارها شعر مولاناست و در تمام آثار ردی از مولانا دیده می‌شود.

وی همچنین گفت: در شرح این نمایشگاه چنین نوشته‌ام که عشق و بر ورای آن خالق، می‌نگارد، می‌سراید می‌گرداند با زیبایی و شکوهی بی‌همتا. به من چه می‌ماند؟ جز سکوتی که بخوایی از نقش و نگار، صدا و چرخش را به تصویر بکشد و آن جزء گویای هیچ، هیچ می‌باشد.

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه در 20 و 21 شهریور در تماشاخانه هامون واقع در میرداماد، خیابان رودبار غربی پلاک 16 میزبان علاقه‌مندان است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار