اردبیل؛

اقتدار ملی یک کشور نشات گرفته از قدرت ملی آن است

رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: اقتدار ملی یک کشور نشات گرفته از قدرت ملی آن است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین قدیانی در همایش ملی مسئولان بسیج علمی کشور در اردبیل اظهار داشت: اقتدار ملی یک کشور نشات گرفته از قدرت ملی آن بوده و به هر میزان کشورها بتوانند در این زمینه قدرتمند بوده و حرفی برای گفتن داشته باشند در عرصه‌های مختلف می‌توانند حضوری فعال ایفا کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی کسب قدرت در عرصه‌های مختلف نظیر فرهنگی، سیاسی و نظامی را در سایه توجه و تمرکز هر چه بیشتر بر اقتدار علمی قرار داده است.

قدیانی با اشاره به ضرورت توجه به مبانی علمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مبنای کسب قدرت در عرصه‌های مختلف نظیر فرهنگی، سیاسی و نظامی را توجه و تمرکز هر چه بیشتر بر اقتدار علمی قرار داده و به هر میزان در این عرصه بتوانیم به اقتدار علمی دست یابیم در تمامی عرصه‌ها شاهد توفیقات گسترده می‌شویم.

رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفان کشور در ادامه گفت: با توجه به اهمیت اقتدار علمی تلاش و جدیت تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران باید بر این باشد که در تمامی عرصه‌ها و حوزه‌ها اقتدار علمی را نصیب کشور کنند تا به واسطه این اقتدار علمی اقتدار ملی کشور دوچندان شده و اجازه خدشه و خلل در مسیر آرمان‌های و ارزش‌های آن داده نشود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، اقتدار ، ملی ، کشور ، نشات ، گرفته ، قدرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.