رئالی‌ها آماده معارفه دخیا می شوند

در حالیکه تنها دو روز تا انتهای نقل و انتقالات اروپا باقی مانده هنوز وضعیت دخیا مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آنچنان که بسیای حدس می زدند انتقال دخیا به رئال به روزهای پایانی نقل و انتقالات کشیده شد است.
 
مادریدی‌ها که از دو ماه پیش مذاکرات جدی خود را برای جذب دخیا با مدیران منچستریونایتد آغاز کرده بودند هنوز نتوانستند به نتیجه برسند هر چند که هر دو طرف می دانند که در نهایتدخیا به رئال خواهد پیوست.
 
منچستر که درخواست 47 میلیون یورویی را برای انتقال دخیا به رئالی‌ها پیشنهاد داده بود حالا حاضر شده که هفت میلیون از این درخواست را کم کند و این در حالیست که رئالی‌ها می دانند که قرارداد دخیا ده ماه دیگر به پایان می رسد و طبق قوانین او از ژانویه می تواند با تیم ؟ خود وارد مذاکره شود با این حال رئالی‌ها درخواست 35 میلیون یورویی را برای جذب این دروازه بان ارائه داده‌اند.
 
دیروز AS ادعا کرد که رئالی‌ها اطمینان دارند که تا پیش از اتمام زمان نقل و انتقالات،‌کار انتقال دخیا از یونایتد به مادرید هم نهایی خواهد شد.
 
آنها همه چیز برای معارفه رسمی دخیا به هواداران را برای  روز سه شنبه آماده کرده‌اند روزی که دخیا برای حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا در مادرید حاضر خواهد بود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دخیا ، مادرید ، رئالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار