بسته اینستاگردی (48)

از روسیه گردی هستی مهدوی تا مرور خاطرات لیلا حاتمی و عکس زیرخاکی ارسطو

بسته اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرار داده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

صفحه منتسب به امام خمینی (ره) به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز دولت تصویری از دیدار امام خمینی (ره) و شهید رجایی را به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی
به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز دولت‌
فیلمی که دیشب از مرحوم رجایی گذاشته بودند و منزلش را نشان می‌دادند... بعضی می‌گفتند ما رفتیم منزل آقای رجایی... آنجا به این اندازه نیست.... این یک چیز بزرگی کانه نشان دارد می‌دهد... وقتی بنا شد که یک نفر رئیس جمهور شده یا یک نفر نخست وزیر است، آقا منزلش آنطوری است... این دیگر نمی‌شود که از یک قدرت بزرگی بترسد. برای چه بترسد؟ ... آن باید بترسد که می‌خواهد چپاول کند و می‌خواهد یک حکومت کذایی بکند.... اما رجایی... و امثال اینها و باهنر... که این‌طور نبودند که زندگیشان جوری باشد که مبادا یک وقتی از دست ما برود؛ خاضع بشوند پیش دیگران.... این یک عنایتی است که خدای تبارک و تعالی به این ملت کرد.

علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران عکسی از حاشیه دیدار شهری خود به اشتراک گذاشت و از فواید سقاخانه های قدیمی که در سطح شهر وجود دارد سخن گفت.

اینستاگردی
سقاخونه، از اون خاطره های شیرین و ناب تهران که هرچی گذشت بازهم ماهیت خودش رو حفظ کرد، هرچند حالا با آبسردکن های مدرن و احتمالا لیوان های یکبار مصرف و ... این عکس رو تو حاشیه بازدید از طرح ها و پروژه های منطقه 11 پایتخت گرفتم.
اول به یاد شاطر اصغر جبراییلی که نمی شناسمش اما اگر زنده ست انشالله سلامتی و اگر سفرکرده ست انشالله رحمت و مغفرت نصیبش بشه که به یاد امام تشنه لب تشنگی مردم رو برطرف می کرد و چه سعادتی از این بالاتر؟
دوم هم به یاد سقاخونه عزیزالله خان تو اصفهان، سقاخونه شیخ صفی تو اردبیل، سقاخونه کوچه دباغخونه یزد و از همه خاطره انگیزتر سقاخونه اسماعیل طلایی تو مشهد، مجاور حرم آقا

عزت الله ضرغامی تصویری از حضورش در پشت صحنه نردبام آسمان ساخته محمدحسین لطیفی به اشتراک گذاشت و از خدمات مرحوم انوشیروان ارجمند به هنرنمایشی کشور سخن گفت.

اینستاگردی
پشت صحنه!
این تصویر پشت صحنه سریال "نردبام آسمان"، کار خوب آقای محمد حسین لطیفی است .همه شاد هستند. مرحوم انوشیروان ارجمند هم هست. او خدمات زیادی به هنر نمایشی کشور کرد. در این بازدید مرا کنار کشید و خصوصی چند دقیقه ای درد دل کرد . سفارش "برزو" پسرش را هم زیاد کرد. خوشبختانه برزو، هنرمند توانا و پرکاری است ولی محبت و نگرانی پدری چیز دیگری است. خدایش رحمت کند.

***پی نوشت***

خنده ها و تصاویر شادی از این دست، گول مان نزند. پشت صحنه گل و بلبل نیست! سختی ها و مشکلات تصویر برداری به قدری زیاد است که جز صبوری و عشق هنرمندان به کارشان، دلیل دیگری برای تحمل آن پیدا نمی کنم. 
در سریال "نردبام آسمان "، توانستیم موضوع تمرکز فیلم نامه و درام بر وجوه علمی نقش اول داستان (غیاث الدین جمشید کاشانی) را تا حد زیادی جلو ببریم.

مهدی کوچک زاده نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات دکتر روحانی در رابطه با امضای متن برجام عکسی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

اینستاگردی

مسعود پزشکیان به مناسبت فرارسیدن روز دولت گزیده ای از سخنان شهید رجایی را به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی
شهید رجایی: مردم ما از کمبود ها و کسری ها گله ندارند، آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد، وجود تبعیضات ناروا و سوءاستفاده از بیت المال است.

صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی بازهم تصویری از دوران جوانی و رزمندگی سردار سلیمانی به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت عکسی زیرخاکی از این سریال در کنار اوس موسی به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی
یه عكس زیر خاكی با اوص موصا

اوص موصا سوتی ندیااااااااااا

علی ضیا هم عکسی سلفی در فرودگاه به اشتراک گذاشت و از سفر خود به سمت دیوانگی و عشق خبر داد.

اینستاگردی
تعریف من از عشق چیزی عجیبی نیست
هركس دیوانگیش را به نامی تعریف میكند
به سمت دیوانگی میروم
به سمت عشق

هستی مهدوی فر در سفر اخیرش به روسیه و انتشار تصاویری از آن در اینستاگرام، برگی از خاطراتش را برای هوادارانش به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی
وی در اینستاپست خود نوشت: پوشكین نویسنده و شاعر نامدار روسیه كه یه جورایی میشه گفت مهمترین شخص در ادبیات روسیه محسوب میشه،مثل حافظ و سعدیه ما...
قدمت این خونه برمیگرده به طرفای دویست و بیست سال پیش،
پوشكین زمانی كه با ناتالیا ازدواج میكنه مدتی رو تو این خونه زندگی میكنه،اما ظاهرا دعوای عروس و مادر شوهر از همون موقع رواج داشته و این باعث میشه كه پوشكین دست ناتالیا رو بگیره و بره سنپترزبورگ.
بعد از مدتی كه از موندنشون تو سنپترزبورگ میگذره شایعه میشه كه ناتالیا با یه افسر فرانسوی رابطه داره،البته حقیقت داشته،اونموقع هم رسم بوده كه وقتی یه همچین اتفاقی میوفتاده مردا همدیگه رو به دوئل دعوت میكردن،پوشكین هم افسر فرانسوی رو به دوئل دعوت میكنه و از اونجایی كه تا به حال به جز قلم ،دستش به چیز دیگه ای نخورده بوده،این دوئل رو میبازه و جونش رو از دست میده.البته یه روایت هست كه میگه دولت روسیه از قصد و با برنامه ریزی پوشكین رو به كشتن داده،چون پوشكین علاوه بر اشعار رمانتیك و عاشقانه،اشعار اعتراضی و سیاسی هم داره.
پ.ن یك : آثار پوشكین را بخوانید،مهم هستند و جذاب،از معروف ترین ها میتوان به زندانی قفقاز،دختر سروان و كولی ها اشاره كرد.
پ.ن دو: این متن اندكی طولانی شد،چون ظاهرا دوستان علاقه نشون دادن.

اینستاگردی
اینم از داخل خونه ی پدریِ پوشكین
پ.ن : توضیح در پست قبلی
پ.ن :عكسای این خونه خیلی زیاده،دوست داشتم همه رو بزارم اما نمی شود.حوصله تون سر میره.

اینستاگردی
عروسی پوشکین و ناتالیا

نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون یکی از عکس های سلفی خود همراه با مردم آبادان را به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی
یکی از عکسایی که خودم دوستش دارم

سلفی من و عزیزانم

صفحه رسمی فیلم محمد رسول الله در اینستاگرام با انتشار تصویری از محسن تنابنده از ایفای نقش وی در این فیلم خبر داد.

اینستاگردی
محسن تنابنده
بازیگر نقش ساموئل در فیلم محمد رسول الله

لیلا حاتمی هم عکسی از دوران کودکی خود به اشتراک گذاشت و مرور خاطرات کرد.

اینستاگردی
مرور خاطرات



گزارش : حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار