مصری: اختلافات اصولگرایان به حداقل می‌رسد/ فعلا نباید به دنبال مصادیق بود

عضو حزب موتلفه در مورد حضور اشخاصی مانند علی لاریجانی، محسن رضایی و ناطق نوری در ائتلاف اصولگرایی گفت: ما به دنبال یک تشکل واحد و همگرایی در انتخابات مجلس هستیم، این افراد هم مصداق هستند و نباید فعلا به دنبال مصادیق بود.

مصری: اختلافات اصولگرایان به حداقل می‌رسد/ فعلا نباید به دنبال مصادیق بود
عبدالرضا مصری عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب وتشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی درباره چگونگی فعالیت‌ اصولگرایان در صحنه انتخابات پیش رو گفت: اصولگرایان در اقدامی مثبت، گفتگوهای خود را از سطح رسانه‌ای به گفتگوهای رو در رو تبدیل کردند که این اقدام قطعا اقدامی امیدوارکننده در راستای همگرایی اصولگرایان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: نزدیکی دیدگاه‌ها قطعا اقدامی مثبت بوده اما بدین معنا نیست که در همه مسائل یک تفکر واحد وجود داشته باشد و ممکن است در برخی مواقع اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه حزب موتلفه با توجه به شرایط موجود و با تاکید بر مبانی اصولگرایی، زیر نظر روحانیت معظم اقدام خواهد کرد، ادامه داد: ما در صورت تمایل دیگر احزاب اصولگرا به صورت شورای هماهنگی پیش خواهیم رفت.

مصری با اشاره به اختلافات اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری 92 گفت: نباید اجازه داد که این اشتباه مجددا تکرار شود لذا اصولگرایان می‌بایست از این اتفاق تجربه‌ کسب کنند.

این عضو حزب موتلفه با برشمردن نقاط آسیب اصولگرایان گفت: از نقاط ضعف موجود در شکل‌گیری ائتلاف، سهم‌خواهی و وزن کشی است به این معنی که افراد بخواهند در صحنه همگرایی و ائتلاف، وزن خود را بر دیگران تحمیل کنند و به دنبال سهم خود باشند.

به گفته مصری همچنین زیاده‌خواهی هم از نقاط منفی است که در مقاطع حساس آسیب زیادی به ائتلاف و همگرایی زده است اما در هر حال ما باید با تاکید بر محتوا به شکل واحدی برسیم و اختلافات را کنار بگذاریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی اصولگرایان بر سر مصادیق در انتخابات مجلس به نتیجه خواهند رسید، گفت: اکنون خواسته‌های ما مطرح می‌شود و در جلسات هم دوستان علاقمند به پیگیری این موضوع هستند، اما با نزدیکتر شدن به انتخابات نظرها متفاوت شده و رویه‌ها فرق می‌کند، اما با توجه به اینکه ائتلاف به این صورت در اصولگرایان اولین بار است که اتفاق می‌افتد با پیشگامی موتلفه و برگزاری جلسات با احزاب ایثارگران و پایداری امید است تا موارد اختلافی به حداقل برسد.

عضو حزب موتلفه همچنین درباره ائتلاف اصولگرایان با جبهه پایداری و اینکه اختلاف نظرهایی با رویه این جبهه وجود دارد، گفت: نمی‌توان پایداری‌ را خارج از دامنه اصولگرایی تعریف کرد چرا که در تبیین جایگاه سیاسی افراد، برخی تندرو یا میانه‌رو هستند اما در هر صورت در خط اصولگرایی حرکت می‌کنند، مهم این است که در آخر به چارچوب واحدی برسیم و مرجع واحدی را بپذیریم.

وی در پایان در مورد حضور اشخاصی مانند علی لاریجانی، محسن رضایی و  ناطق نوری در ائتلاف اصولگرایی گفت: ما به دنبال یک تشکل واحد و همگرایی در انتخابات مجلس هستیم، این افراد هم مصداق هستند و نباید به دنبال مصادیق بود اما با توجه به شناختی که از این افراد به خصوص حجت‌الاسلام ناطق نوری  وجود دارد قطعا آنها هم به دنبال وحدت اصولگرایان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۰۷:۵۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
ارایه راهکاربه قوا راهگشااست
آخرین اخبار