تبریز؛

بهره‌برداری از ۱۵ طرح عمرانی جدید در کلیبر

۱۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال در بخش آبش‌احمد شهرستان کلیبر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دو خانه‌ی بهداشت روستایی در روستاهای بالان و دلاوران با هزینه‌یی بالغ بر دو میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. با آغاز بهره‌برداری از این دو خانه‌ی بهداشت، آخرین خانه‌های بهداشت استیجاری شهرستان کلیبر صاحب خانه شدند.

آسفالت دو خیابان شهید اللهقلیزاده و شهید ملازم توسط شهرداری آبش‌احمد که جمعاً یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال، برای آن‌ها هزینه شده است، بخش دیگری از این طرح‌های عمرانی بود که صبح امروز با حضورمسؤولان شهرستان کلیبر، بهره‌برداری از آنان آغاز شد.

آغاز بهره‌برداری از طرح گازرسانی به هشت روستای سردارآباد، آجودان‌آباد، علولو(Allowlo )، قویتول (Ghoytol)، قوشچی بایرام خواجه، قره‌وانلو، قشلاق قره‌داغلو و قوش‌قیه‌سی، با اجرای بیش از ۳۸هزار و دویست متر شبکه‌ی توزیع و هزینه‌ی ۴۰ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال به صورت همزمان با روشن شدن مشعل مسجد روستای قره‌وانلو صورت گرفت تا ۷۸۶ خانوار در روستاهای یاد شده از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

همچنین صبح امروز، خانه‌ی مادر شهید جزایری که توسط بسیج سازندگی و با مشارکت بخشداری و شهرداری در شهر آبش‌احمد با هزینه‌یی بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال احداث شده است، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در روستای قلعه‌کندی بهره‌برداری از یک‌صدویکمین خانه‌ی روستایی بخش آبش‌احمد به صورت نمادین آغاز شد که برای احداث آن یک میلیارد ریال هزینه شده. سیصد میلیون ریال از این مبلغ از محل تسهیلات اعطایی بنیاد مسکن شهرستان کلیبر تأمین شده است.

در روستای زربیل نیز یک خانه‌ی مددجویی که برای احداث آن سیصد میلیون ریال هزینه شده است، مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این مسکن همراه با تجهیز آن، از محل کمک خیرین کمیته‌ی امداد امام خمینی شهرستان کلیبر برای مادر جوانی که یک فرزند ۶ ساله‌ی مبتلا به صرع دارد، اهدا شده است.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.