آمادگی كامل مترو برای استقبال از مهر و افتتاح ايستگاه های خط سه

جلسه شورای معاونان شركت بهره برداری مترو تهران برگزار شد كه برنامه ريزی برای استقبال از مهر و افتتاح ايستگاه های خط سه مهمترين موارد مطرح شده در این جلسه بود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  جلسه شورای معاونان شركت بهره برداری مترو تهران به منظور بررسی عملكرد بخش های مختلف، هم انديشی و ارائه راهكار برای برطرف كردن مشكلات و چالش های پيش رو با رياست معاون برنامه ريزی و پشتيبانی شركت برگزار شد.

آمادگی كامل ناوگان مترو تهران برای استقبال از مهر يكی از موارد مطرح شده در اين جلسه بود كه مقرر شد تمام معاونت ها و بخش های مختلف شركت بهره برداری مترو تهران برای ارائه بهترين خدمات در دهه اول مهر آماده باشند و برنامه ريزی های لازم در اين زمينه صورت گيرد.

همچنين با توجه به افتتاح ايستگاه های نيمه شمالی خط سه در آينده ای نزديك، مقرر شد تا تمام مسائل فنی، زير بنايی، ايستگاهی، فرهنگی و اجتماعی مورد نياز برای بهره برداری از اين ايستگاه ها با جديت دنبال شود.

گفتنی است ؛  در اين جلسه تمام معاونان شركت بهره برداری مترو تهران به همراه مدير دفتر حوزه مديرعامل، مدير حراست، مدير بازرسی و مدير ارتباطات و امور بين الملل حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار