منوچهری: مربی خارجی برای بانوان تنیس می آوریم

نایب رییس فدراسیون تنیس گفت: بعد از مکاتبه با فدراسیون جهانی در صدد آوردن مربی خارجی در بخش بانوان هستیم.

مهرافزا‌ منوچهری در گفتگو با خبرنگارحوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد فدراسیون تنیس در بخش بانوان بیان کرد: تلاش‌های زیادی برای ارتقای این رشته ورزشی در قسمت بانوان صورت گرفته است و قدم‌های روبه‌جلویی در این زمینه داشتیم.

تنیسور‌های دختر توانستند در مسابقات، عملکرد خوبی داشته باشند و جایگاه مطلوبی در منطقه داشته باشند.

وی ادامه داد: اردوهایی برای دختران کشورمان در نظر گرفته‌ایم اکنون نفرات برتر زیر 14ساله‌های کشورمان عازم تایلند شدند تا بتوانند با استفاده از امکانات این کمپ به امادگی مطلوبی برسند.

سال‌های گذشته نیز تنیسور‌های ما به تایلند اعزام شدند و استفاده مطلوبی از امکانات آنجا داشتند.

نایب رئیس فدراسیون تنیس، درباره اینکه آیا مسابقات برون‌مرزی برای تنیسور‌های کشورمان ترتیب داده شده است گفت: به دلیل کمبود زمان تا مسابقات غرب آسیا امکان فراهم نمودن رقابت بین‌المللی نخواهد بود. اما مسابقات داخلی منظمی داشتیم و فکر می‌کنم تنسور‌ها تا آن زمان به آمادگی قابل قبولی برسند.

وی درمورد استفاده از مربی خارجی در بخش بانوان اظهار کرد : فدراسیون با تمام محدودیت‌هایی که دراین زمینه وجود دارد تلاش می‌کند تا از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای تنیس استفاده کند.

مربی خارجی خانم در جهان کم است و باید مربی به مجموعه تنیس اضافه شود که بتواند با شرایط کشورمان سازگار باشد.

منوچهری در پایان خاطرنشان کرد: از طریق فدراسیون جهانی ‌مکاتباتی را انجام داده‌ایم و امیدواریم بتوانیم در تنیس بانوان پیشرفت‌های قابل قبولی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار