تبریز؛

کشف کارگاه ساخت و تعمیر سلاح و مهمات جنگی و شکاری در تبریز

با انجام عملیات های گسترده توسط پلیس امنیت عمومی شهرستان تبریز 3 نفر به جرم قاچاق سلاح و مهمات جنگی و شکاری دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛ در پی دریافت گزارش مردمی توسط نیروی انتظامی شهرستان تبریز مبنی بر فعالیت یکی از شهروندان در امر قاچاق سلاح و مهمات جنگی و شکاری ،بدلیل حساسیت موضوع این امر در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی محل فعالیت شخص مذکور شناسایی و بعد از یک ماه تعقیب و مراقبت ،فرد مورد نظر و دو تن از همکارانش در محل فعالیت غیر قانونی خود دستگیر شدند.

در بازرسی های انجام شده از کارگاه و منزل وی چندین قبضه سلاح شکاری و جنگی، مقادیری گلوله ساچمه ای ،چندین دستگاه دوربین شکاری و دو چشم و بی سیم دستی غیر مجاز کشف شده است.

با بررسی سوابق کیفری متهم مشخص گردید ایشان دارای سه فقره سابقه کیفری در ارتباط با فرار از خدمت، حمل و نگهداری 6 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و نگهداری مواد مخدر از نوع کریستال می باشد.

سرهنگ علی اسمعیل پور معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به ممنوعیت نگه داری سلاح های غیر مجاز گفت: از شهروندان غزیز خواهشمندیم سلاح های غیر مجازی را که از این افراد خریداری کرده اند را به مقامات قضایی تحویل دهند.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه فعالیت این گونه افراد باعث اختلال در نظم و امنیت شهروندان و جامعه می گردد از شهروندان عزیز تقاضامندیم تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص فعالیت های غیر قانونی اینگونه افراد را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.