قم؛

نشست مدیران استانی حوزه های علمیه در استان قم

نشست فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران کشور به مدت دو روز در قم برگزار می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا از برگزاری نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در قم خبر داد.

وی گفت: در این نشست که با محور امور فرهنگی و برنامه‌ریزی است، مدیران فرهنگی- تبلیغی و برنامه‌ریزی و نظارت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در کمیسیون‌هایی به همفکری با مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران می‌پردازند.

اسماعیل نیا، مباحث اصلی این نشست را  سیاست‌ها، راهبردها، ساختار، فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی- تبلیغی، امور نظارت، برنامه و بودجه و آمار و اطلاعات عنوان کرد .

مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران از حضور مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران معاونان فرهنگی تبلیغی و مسئولان برنامه‌ریزی و نظارت استانی خبر داد و تصریح کرد: مدیران، معاونان و مسئولان به طرح سئوالات و مباحث خود در مورد حوزه کاری خویش می‌پردازند و مدیران و معاونان مربوطه در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیز به پاسخگویی می‌پردازند.

 نشست فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران به مدت دو روز  در 11 و 12 شهریور در مجتمع فرهنگی نرجس خاتون(س)  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.