128هنرمند با بیش از 350 اثر در جشنواره یاس شرکت کردند

در بخش اقلام تبلیغی و اطلاع‌رسانی سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس، 128 هنرمند در بخش های عکس فیلم، پوستر فیلم، عنوان بندی و آنونس شرکت کردند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس، در این دوره از جشنواره علاوه بر بخش‌های مسابقه ایران و فیلم‌ اولی‌ها، بین‌الملل و چشم‌انداز آسیا، طرح و ایده فیلمنامه، سینما- ویدیو، پویانمایی، بخش اقلام تبلیغی  و اطلاع رسانی به صورت رقابتی برگزار می‌شود.

با پایان زمان فراخوان این دوره، 128 هنرمند، آثار خود را در بخش‌های عکس فیلم، پوستر فیلم، عنوان بندی و آنونس فیلم به دبیرخانه این دوره ارسال کرده‌اند.

بر اساس این خبر، در بخش عکس 294 قطعه عکس در قالب 49 مجموعه از 39 عکاس تا کنون به دبیرخانه جشنواره رسیده است. همچنین در بخش پوستر جشنواره، 38 قطعه پوستر از 34 طراح پوستر و در بخش عنوان بندی و آنونس، 60 عنوان بندی و تیزر از 55 هنرمند به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس اول تا  ششم مهر ماه سال جاری در استان مازندران، توسط  موسسه رسانه‌های تصویری و به دبیری حسین مسافر آستانه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.