نمایشنامه‌خوانی «کبوتری ناگهان» چرم‌شیر در خانه نمایش «دا»

نمایشنامه «کبوتری ناگهان» به نویسندگی «محمد چرمشیر» و کارگردانی «احمدرضا حجارزاده» روزهای 11 و 12 شهریورماه در خانه نمایش «دا» خوانش می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط‌ عمومی گروه، نمایشنامه «کبوتری ناگهان» نوشته محمد چرمشیر با کارگردانی احمدرضا حجارزاده،روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 شهریورماه، ساعت 19 در خانه نمایش دا برگزار خواهد شد.

در این اثر نمایشی، مهری زندی، مهرآسا صمدی،آرزو روشناس، مریم آشوری، سحر صنیعی،زهرا ضرابی و ملیکا سامانی‌پور به خوانش نقش‌ها می‌پردازند. سایر عوامل نیز عبارتند از: ملیکا سامانی‌پور و نوشین نامی(دستیاران کارگردان)، سمیرا رحیمی(طراح صحنه و لباس)، سمیه میرزایی(چهره‌پرداز)، نسا بیگی(طراح پوستر و بروشور)، امیر قالیچی(مدیر تبلیغات)، میلاد صالح(عکاس) و الناز حجارزاده (مدیر روابط‌عمومی).

در خلاصه داستان نمایشنامه «کبوتری ناگهان»،که روایت حال و روز زنانِ اندرونی در خانه‌یی قجری است،آمده: نزهت‌جهان نمی‌تواند برای فروغ‌حشام فرزندی به دنیا بیاورد.از این‌رو، شوهرش زنی دیگر به نام صنم‌رشتی اختیار کرده.دیگر زن‌های خانه ـ هر کدام به نحوی ـ درباره این موضوع با نزهت‌جهان واگویه می‌کنند.

گفتنی است؛ حجارزاده اسفندماه سال گذشته نیز همین نمایشنامه را در قالب اجراخوانی روی صحنه برد که با موفقیت و استقبال تماشاگران روبه‌رو بود.همچنین او پیش از این، چهار فیلم کوتاه با عناوین «عشق‌بازی یا چگونه یاد گرفتم دست از نگرانی بردارم و مرگ را دوست بدارم»،«برداشت»،«فرشته من» و «حرف» کارگردانی کرده که برای فیلم «حرف»، جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از ششمین جشنواره عکس «دوربین.نت» به دست آورده است.

علاقه‌مندان برای تماشای نمایشنامه «کبوتری ناگهان»، می‌توانند روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 شهریورماه، ساعت 19 به میدان فاطمی،ابتدای شهید گمنام، خیابان جهان‌مهر، پلاک 26، خانه‌ی نمایش «دا» مراجعه یا از طریق شماره‌های 09397032752 و 09381810094 و سایت تیکت tik8.com اقدام به رزرو بلیت بکنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.