جام ویلیام جونز

ایران 78- ژاپن 57/ سامورایی‌ها حریف شاگردان بائرمن نشدند

تیم ملی بسکتبال ایران برابر ژاپن به برتری 78 بر 57 رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین دیدار تیم ملی بسکتبال در سی‍‌ و هفتمین دوره جام ویلیام جونز، ساعت 11:30 امروز به وقت تهران در چین تایپه، برابر ژاپن آغاز شد. تیم ایران در این دیدار با صلاحدید درک بائرمن فرید اصلانی و بهنام یخچالی را در ترکیب خود نداشت. 

دو تیم بازی متعادلی را آغاز کردند اما در لحظات پایانی کوارتر نخست تیم ایران از ژاپن فاصله گرفت و موفق شد در پایان این وقت به برتری 17 بر 13 برسد. 

در کوارتر دوم هم تیم ایران به برتری خود ادامه داد و با حضور خوب حامد حدادی زیر سبد حریف 16 بر 9 رسید تا در مجموع با برتری 33 بر 22 به رختکن برود. 

با آغاز نیمه دوم تیم ایران بازهم ابتکار عمل را به دست گرفت و با بازی منطقی خود در امتیاز 50 بر 34 سرمربی ژاپن را مجبور به تقاضای وقت استراحت کرد. در ادامه تیم ژاپن بازی بهتری به نمایش گذاشت و چند امتیاز را جبران کرد تا با ثبت نتیجه 52 بر 41، این بار بائرمن تقاضای وقت استراحت کند. در بازگشت دو تیم به میدان ایران با پرتاب تماشایی محمد جمشیدی، 3 امتیاز دیگر گرفت تا با برتری 14 بر 11 در کوارتر سوم، در مجموع 55 بر 41 از حریف پیش بیفتد. 

در کوارتر پایانی هم ژاپنی‌ها حرفی برای گفتن نداشتند تا در پایان تیم ایران با برتری 23 بر 16 در این کوارتر درمجموع به برتری 78 بر 57 برسد. تیم ایران فردا در چهارمین بازی خود به مصاف نیوزلند می‌رود. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار