اعلام فراخوان جشنواره ملی آیات در 10 رشته هنری

مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در خصوص جشنواره آیات گفت: تا پایان هفته جاری تفاهم‌نامه‌ها با اداره‌های ارشاد استان‌ها امضاء می‌شود و بلافاصله پس از آن فراخوان‌ها اعلام و کار اجرایی جشنواره آغاز می‌شود.

اصغر امیر‌نیا، مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جشنواره آیات اظهار داشت: امضاء تفاهم‌نامه جشنواره آیات با اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد و بلافاصله پس از آن فراخوان مسابقات اعلام می شود.

وی افزود: جشنواره ملی آیات به استان‌ها سپرده شده و بعد از امضاء تفاهم فعالیت‌های اجرایی این جشنواره نیز آغاز می شود.

مدیر کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یادآور شد: رشته فیلم کوتاه، انیمیشن، مستند داستانی در استان بوشهر و رشته تئاتر در گلستان  و رشته‌ پوستر و گرافیک در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: به استان قم، جشنواره ملی آیات با محوریت کودک و نوجوان و به استان خوزستان هم رشته نقاشی خط سپرده شده که رشته داستان و شعر نیز به خراسان رضوی واگذار شده است.

امیر‌نیا با بیان اینکه تاکنون فقط رشته وبلاگ‌نویسی از جشنواره آیات در استان آذربایجان به پایان رسیده خاطرنشان کرد: رشته آواها و نواها نیز در این استان برگزار می‌شود و همچنین رشته‌های نگارگری و تصویر‌سازی به ترتیب به استان‌های اصفهان و همدان سپرده شده و تهران برگزار کننده رشته فیلم‌نامه‌نویسی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون تصمیمی برای افزایش رشته‌های جشنواره آیات گرفته نشده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.