مهمترین عناوین خبرگزاری‌های و سایت‌های خبری

از ماجرای تعرض به خانواده سعودی تا تصاویری از اوقات فراغت سالم سران کشور و مسجدی که۷۰پیامبر در آن نماز خوانده‌اند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار سایت ها و روزنامه های خبری را در این بسته ی خبری مشاهده کنید.

از ماجرای تعرض به خانواده سعودی تا تصاویری از اوقات فراغت سالم سران کشور و مسجدی که۷۰پیامبر در آن نماز خوانده‌اند

فرمان سینمای ایران در مریض‌خانه! خبری که بین مردم و طرفدارانش سروصدا کرد و هنرمندان، ورزشکاران و خلاصه ملتی، نگران حال ناصرخان شدند. گفتند فرمان سینمای ایران رفت!

خبرنگار مجروح صدا وسیما پس از ورود به تهران بر حمایت و ایستادگی در مسیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد حذف یارانه بیماران خاص گفت: در چارچوب رفاه بیشتر مردم امکان ندارد از خدماتی که تاکنون ارائه شده چیزی کاسته شود و اگر اضافه نشود کمتر نخواهد شد.

در ماه گذشته شاخص اجاره مسکن در شهر تهران و کل مناطق شهری کشور با افزایش همراه بود.

سعید اوحدی با بیان اینکه تردد از مرز عراق بدون گذرنامه در اربعین امسال ممکن نیست، گفت: مشتاقان به شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی می‌توانند از ۱۵ شهریور امسال در سامانه سماح، سامانه مشتاقان اربعین ثبت‌نام کنند.

مستند «عدالت برای جردی» با موضوع سوء‌استفاده جنسی یکی از سیاستمداران بلند‌پایه کشور اسپانیا از شبکه مستند پخش می‌شود.

معاون اول رییس جمهوری گفت: دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادی جدی است و در این مسیر کمترین تردیدی به خود راه نمی دهد.

مشاور نخست‌وزیر ترکیه اعلام کرد که با بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد که هیچ تعرضی به خانواده سعودی در فرودگاه استانبول نشده است.

کرملین روز یکشنبه عکس های جدیدی را منتشر کرد که در آن ها "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه به همراه "دیمیتری مدودف" نخست وزیر آن کشور در حال گذراندن اوقات فراغت هستند.

وزیرامور خارجه کشورمان به دیدار رئیس‌مجمع ‌تشخیص‌مصلحت نظام رفت و گزارشی از عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور و روند مذاکرات هسته‌ای به وی ابلاغ کرد.

در همان ایام اعلام توافق هسته ای صفحه رسمی وزارت خارجه آلمان برای اولین بار تصویر برجام را منتشر کرد.

مسجد خیف در منا از مساجدی است که تنها در ایام وقوف حاجیان در منا باز است. در این مسجد هفتاد پیامبر از جمله عیسی و موسی نماز خوانده اند و این مکان شاهد خطبه مهم رسول خدا(ص) در حجة الوداع بوده است.

سیدکمال طباطبایی، تهیه کننده سینما و پدر زنده یاد علی طباطبایی دلایل فوت فرزندش را بیان کرد.

«کشورهای عربی بر این باورند که ایران تا قبل از توافق هسته ای و لغو تحریم، در اقصی نقاط منطقه حضور و نفوذ دارد حال بعد از لغو تحریم ها به چه نحوی می خواهد با کشورهای منطقه تعامل کند؟»

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران درباره خطرها و پیامد‌های بازی اندرویدی «کلش اف کلنز» هشدار داد.

وزیرامور خارجه کشورمان به دیدار رئیس‌مجمع ‌تشخیص‌مصلحت نظام رفت و گزارشی از عملکرد تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای کشور و روند مذاکرات هسته‌ای به وی ابلاغ کرد.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد:در چهارماهه نخست سال جاری ازدواج دائم با کاهش 8 درصدی و طلاق با کاهش یک درصدی به نسبت مدت مشابه سال قبل در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق کشور و سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق ثبت ...

وزیر خارجه سابق و نامزد اصلی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا کماکان با اتهام ارسال ایمیل‌های حاوی اطلاعات محرمانه از ایمیل شخصی مواجه است.

یکی دو ماهی می‌شود که کاربران شبکه‌های اجتماعی کمپینی به نام «خرید خودرو صفر ممنوع»، به راه انداخته‌اند، کمپینی که یکی از اهداف اصلی آن کاهش قیمت خودرو به واسطه کاستن از تقاضا است.

قیمت دو مدل از خودروهای داخلی در بازار آزاد در هفته جاری کاهش یافته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار