محمدی: به هیئت های استانی کم توجهی می شود

دبیر هیأت استان البرز فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: تیم‌های استان البرز برای حضوری درخشان‌تر به حامی مالی احتیاج دارند که متاسفانه با کم‌لطفی مواجه شده‌اند.

نبرد حامی مالی و کم لطفی مسئولین به تیم‌های استانیمحمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در استان البرز اکثر تیم‌های ما در رده‌های جوانان رتبه کشوری کسب کرده‌اند و تنها مشکلی که در این هیأت داریم نداشتن اسپانسر است تا به تیم‌های کلی دوچرخه‌سواری کممک بیشتری کنیم.

وی در خصوص مشکلات این رشته افزود: کمبود امکانات درهمه رشته‌هاست و بنده به شخصه به خاطر عشق و علاقه‌ام در این زمینه فعالیت می‌کنم اما مشکل حامی مالی داریم و خیلی‌ها هم کم لطفی می‌کنند.

محمدی در ادامه اظهار کرد: فدراسیون هرساله بودحه‌ای در اختیارمان می‌گذارد که فقط برای اعزام رکابزنان به مسابقات می‌رسد و فدراسیون هم در حد توانش کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: اردوی برون مرزی نداشتیم اما خود فدراسیون سه ماه آینده سه نفر از رکابزنان استان را به اردوی برون مرزی می برد.

دبیر هیأت استان البرز فدراسیون دوچرخه‌سواری درادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌های جدیدی که در هیأت مطرح شده و هم اکنون در حال پیگیری آن هستیم ایجاد یک مدرسه دوچرخه‌سواری است و با آموزش و پرورش مذاکراتی داشتیم که بحث استعدادیابی را در استان راه‌انداری کنیم و بهترین استعداد‌ها را در بخش جوانان و نوجوانان برای ایجاد یک تیم باشگاهی در سال آینده به منظور شرکت در لیگ برتر انتخاب کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: مسابقه جایزه بزرگ را در استان البرز خواهیم داشت که به 15نفر اول جایزه‌ نقدی اهدا می‌شود و 15 رکابزن از تمام رده‌ها در این مسابقه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.