حبیبی در اجلاس سراسری اصولگرایان:

موتلفه، ایثارگران و پایداری تعهد داده‌اند که فهرست جداگانه نخواهند داد

دبیرکل حزب موتلفه گفت: اصولگرایان سه تشکل موتلفه، ایثارگران و پایداری تعهد داده‌اند که فهرست جداگانه نخواهند داد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمدنبی حبیبی" دبیرکل حزب موتلفه اسلامی که در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران و حزب موتلفه سخن می‌گفت با اشاره به وحدت اصولگرایی اظهار داشت: تنها راه پیروزی اصولگرایان در انتخابات پیش‌رو ائتلاف است. 

وی افزود: اصولگرایان باید نقشه‌های دشمن را بشناسند و آن را درک کنند و در داخل سازمان ولایت عمل کنند. ما باید به پیوند مقدس همه ظرفیت‌های اصولگرایی پایبند باشیم. 

وی افزود: اصولگرایان باید از خود بپرسند که آیا درک درستی از دشمن و ترفندهای آن‌ها دارند و اگر نقشه‌های دشمن را محاسبه نکرده‌اند دچار غفلت شده‌اند. 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: خوشبختانه جلسات متعدد و خوبی میان سه تشکل ایثارگران و پایداری و موتلفه اسلامی در جهت وحدت اصولگرایان برداشته شده است. این سه تشکل در بیش از ۲۰ نشست اصلی و فرعی با براورد اوضاع و شرایط پیش رو در آستانه انتخابات بر وحدت و ائتلاف حداکثری اصولگرایان تاکید دارند، اصولگرایان سه تشکل تعهد داده‌اند که نه تنها فهرست جداگانه نخواهند داد بلکه بر روی افراد اختلافی اصرار نورزند. 

وی تصریح کرد: ما خودمان را قطب عالم امکان نمی‌دانیم و اینطور نیست که دیگران بیایند و به ما بپیوندند. این سم مهلک است. اصولگرایان هیچ کدام خود را قطب اصلی نمی‌دانند. 

حبیبی افزود: ما بر اساس خرد جمعی، روند همگرایی را طی می‌کنیم و امیدواریم همه ظرفیت‌های اصولگرایی در این فرآیند قرار بگیرند. 

وی افزود: هر سه تشکل پذیرفته‌اند که فهرست نهایی بر اساس سهمیه‌بندی احزاب، افراد و اضلاع اصولگرایی شکل نمی‌گیرد بلکه بر اساس معیار‌ها و مقیاس‌های ولایی و صلاحیت‌های علمی و عملی نامزد‌ها شکل خواهد گرفت. 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مورد ساز و کار رسیدن به فهرست واحد بیان داشت: سازوکار رسیدن به فهرست مورد اجماع توسط شورای هماهنگی اصولگرایان و نهایتا شورای داوری تعیین خواهد شد. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: سه تشکل تاکید بر گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان رهبری و اصول و ارزش‌ها را اصل دانسته و به دنبال تشکیل جبهه فراگیر اصولگرایی هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حبیبی ، موتلفه ، اصولگرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار